Gå til innhold

TIL NHD: aurorix opptrapping

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Jeg har gått på aurorix 600 mg en stund nå, har ingen bivirkninger, men angsten er ikke helt bra enda. Har lest her, og flere steder, at virkningen er best ved 750-900. Dessverre har fastlegen min lite kunnskap om dette, og vil ikke la meg øke dosen. Er helt lost, for vil øke. Kan jeg bare øke på egenhånd til 750, er dette greit NHD? Eller kan dette være farlig? 

Skrevet
3 timer siden, Hansgtjente skrev:

Hei,

Jeg har gått på aurorix 600 mg en stund nå, har ingen bivirkninger, men angsten er ikke helt bra enda. Har lest her, og flere steder, at virkningen er best ved 750-900. Dessverre har fastlegen min lite kunnskap om dette, og vil ikke la meg øke dosen. Er helt lost, for vil øke. Kan jeg bare øke på egenhånd til 750, er dette greit NHD? Eller kan dette være farlig? 

Nhd er nok ikke her lenger. Så du må nok følge fastlegen din sine råd. Ikke gjør endringer på egenhånd i hvert fall.

sirop1365381324
Skrevet

Ang doseøkning må du nok følge fastlegens råd, det går an å spørre om et serumspeil for å se hvordan kroppen din tar opp Aurorix.

Av nysjerrighet, har du hatt noe bedring til nå på Aurorix og er du sikker på at forbedringen skyldes medisinen og ikke jobbing med deg selv? 

Skrevet

Det er helt ufarlig å øke både til 750 og 900 mg Aurorix. Fortell fastlegen at du har lest at nhd har skrevet dette på nett tidligere, og be fastlegen ta en telefon til den psykiateren hen bruker å snakke med.

'

Anonymkode: dec25...6e5

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...