AnonymBruker Skrevet 6. november 2017 Skrevet 6. november 2017 Jeg har akkurat kommet ut fra langvarig psykose og synes mitt mye liv er vanskelig, trenger å snakke med likesinnede. Har prøvd å skrive her før men det virker ikke som det er så mange her med samme problemene som kan forstå meg og sammenligne erfaringer. Så er det noen som vet om et nett sted ? Ikke en blogg der noen skriver om sine problemer men der en kan snakke sammen. Anonymkode: 985a8...0f2 0 Siter
stjernestøv Skrevet 6. november 2017 Skrevet 6. november 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg har akkurat kommet ut fra langvarig psykose og synes mitt mye liv er vanskelig, trenger å snakke med likesinnede. Har prøvd å skrive her før men det virker ikke som det er så mange her med samme problemene som kan forstå meg og sammenligne erfaringer. Så er det noen som vet om et nett sted ? Ikke en blogg der noen skriver om sine problemer men der en kan snakke sammen. Anonymkode: 985a8...0f2 Viska om schizofreni, bli friskare bli viskare. Det er et svensk forum der folk lider av psykoseting. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 6. november 2017 Skrevet 6. november 2017 1 time siden, stjernestøv skrev: Viska om schizofreni, bli friskare bli viskare. Det er et svensk forum der folk lider av psykoseting. Heter forumet Viska? Anonymkode: 985a8...0f2 0 Siter
Worrisome Plenty Skrevet 6. november 2017 Skrevet 6. november 2017 www.schizophrenia.com hvis du kan engelsk. Veldig mange brukere ikke bare schizofreni. 0 Siter
Gjest elina777 Skrevet 6. november 2017 Skrevet 6. november 2017 Schizoaffective gruppe på facebook 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 6. november 2017 Skrevet 6. november 2017 Ok,takk skal dere ha som svarte 😀 Anonymkode: 985a8...0f2 0 Siter
stjernestøv Skrevet 7. november 2017 Skrevet 7. november 2017 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Heter forumet Viska? Anonymkode: 985a8...0f2 Ja det gjør det 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.