Gjest Mina1 Skrevet 9. november 2017 Skrevet 9. november 2017 36 minutter siden, stjernestøv skrev: Jo jeg gjør ting jeg liker også,jeg liker det men nå har det blitt for mye. Har gjort noe hver dag siden fredag, og orket ikke reise på sykehuset med foten i dag. Er så sliten. Jeg liker å være med venner også. Jeg synes at det høres ut som om du har vært flink med å sosialisere deg i det siste stjernestøv. Og det er jo veldig positivt 0 Siter
stjernestøv Skrevet 9. november 2017 Forfatter Skrevet 9. november 2017 28 minutter siden, Mina1 skrev: Jeg synes at det høres ut som om du har vært flink med å sosialisere deg i det siste stjernestøv. Og det er jo veldig positivt Ja det er jo positivt Men nå kjente jeg det var nok så klarte ikke reise i dag, fikk masse kjeft av mannen. 0 Siter
Gjest Mina1 Skrevet 9. november 2017 Skrevet 9. november 2017 22 minutter siden, stjernestøv skrev: Ja det er jo positivt Men nå kjente jeg det var nok så klarte ikke reise i dag, fikk masse kjeft av mannen. Ja iblant får man nok av sosial omgang også. Kjenner meg igjen i den. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 9. november 2017 Forfatter Skrevet 9. november 2017 1 minutt siden, Mina1 skrev: Ja iblant får man nok av sosial omgang også. Kjenner meg igjen i den. Ja blir kvalm og uvel og jeg da, må ha fred. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.