AnonymBruker Skrevet 8. november 2017 Skrevet 8. november 2017 Føler jeg nå går inn i en depresjon. Men klarer ikke helt å ta kontakt med DPS heller. Er i behandling på der men føler jeg maser der da. Var på time her om dagen. Har en psykiatrisk sykepleier i kommunen også. Føler det er så mye... 😞😞 En del negative tanker.. Anonymkode: 1833b...f42 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 8. november 2017 Skrevet 8. november 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Føler jeg nå går inn i en depresjon. Men klarer ikke helt å ta kontakt med DPS heller. Er i behandling på der men føler jeg maser der da. Var på time her om dagen. Har en psykiatrisk sykepleier i kommunen også. Føler det er så mye... 😞😞 En del negative tanker.. Anonymkode: 1833b...f42 Skjønner ikke helt hva du mener.. viss du allerede går ukentlig til psykolog så er det vel bare å ta det opp til han når du er der neste gang? Anonymkode: 14d6f...19b 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 8. november 2017 Skrevet 8. november 2017 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Skjønner ikke helt hva du mener.. viss du allerede går ukentlig til psykolog så er det vel bare å ta det opp til han når du er der neste gang? Anonymkode: 14d6f...19b Var der her om dagen og han vet at det er tungt nå.. Ikke ukentlig jeg går der i utgangspunktet.. Har ingen time til neste gang.. Anonymkode: 1833b...f42 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 8. november 2017 Skrevet 8. november 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Var der her om dagen og han vet at det er tungt nå.. Ikke ukentlig jeg går der i utgangspunktet.. Har ingen time til neste gang.. Anonymkode: 1833b...f42 Syntes du skrev at du gikk i behandling der.. Men ellers får du vel bare vente til neste time med psykiatriske sykepleieren da. Viss du kun er litt deprimert så klarer du å vente en uke.. Anonymkode: 14d6f...19b 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 8. november 2017 Skrevet 8. november 2017 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Syntes du skrev at du gikk i behandling der.. Men ellers får du vel bare vente til neste time med psykiatriske sykepleieren da. Viss du kun er litt deprimert så klarer du å vente en uke.. Anonymkode: 14d6f...19b Ja, går til behandling der men de skulle ta kontakt ang ny time så derfor jeg ikke ha neste time.. Vi får se.. Kanskje jeg klarer å vente i 2 uker til psykiatrisk sykepleier kommer på besøk igjen Anonymkode: 1833b...f42 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.