Gå til innhold

Negative tanker men tør ikke ta kontakt med DPS 😞

Anbefalte innlegg

Skrevet

Føler jeg nå går inn i en depresjon.

Men klarer ikke helt å ta kontakt med DPS heller. Er i behandling på der men føler jeg maser der da. Var på time her om dagen. Har en psykiatrisk sykepleier i kommunen også. Føler det er så mye... 😞😞 En del negative tanker.. 

Anonymkode: 1833b...f42

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Føler jeg nå går inn i en depresjon.

Men klarer ikke helt å ta kontakt med DPS heller. Er i behandling på der men føler jeg maser der da. Var på time her om dagen. Har en psykiatrisk sykepleier i kommunen også. Føler det er så mye... 😞😞 En del negative tanker.. 

Skjønner ikke helt hva du mener.. viss du allerede går ukentlig til psykolog så er det vel bare å ta det opp til han når du er der neste gang?

Anonymkode: 14d6f...19b

Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skjønner ikke helt hva du mener.. viss du allerede går ukentlig til psykolog så er det vel bare å ta det opp til han når du er der neste gang?

Var der her om dagen og han vet at det er tungt nå.. Ikke ukentlig jeg går der i utgangspunktet..

Har ingen time til neste gang..

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Var der her om dagen og han vet at det er tungt nå.. Ikke ukentlig jeg går der i utgangspunktet..

Har ingen time til neste gang..

Syntes du skrev at du gikk i behandling der..

Men ellers får du vel bare vente til neste time med psykiatriske sykepleieren da. Viss du kun er litt deprimert så klarer du å vente en uke.. 

Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Syntes du skrev at du gikk i behandling der..

Men ellers får du vel bare vente til neste time med psykiatriske sykepleieren da. Viss du kun er litt deprimert så klarer du å vente en uke.. 

Ja, går til behandling der men de skulle ta kontakt ang ny time så derfor jeg ikke ha neste time..

Vi får se.. Kanskje jeg klarer å vente i 2 uker til psykiatrisk sykepleier kommer på besøk igjen

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...