Gå til innhold

psykologen på psykiatrien omskreiv "nevrofysologisk test" hennvisningen fra fastlegen min til "EEG"...

Anbefalte innlegg

Blomsterfluen
Skrevet

hva kan være årsaken til at en psykolog omskriver en hennvisning som fastlegen min hadde sendt inn til PPU (psykiatrisk spesialhelsetjenesten) ?

legen ble sintrar når hun såg den henvisningen til henne jeg hadde printa ut fra helsenorge.no, hvor det var byttet ut ord i hennvidninga til legen, bytta bort nevrofysologisk test med EEG. på hennes på pcen på legekontoret sto den hennvisningen hun egentlig hadde skrevet, nemlig om at jeg ønsket nevrofysologisk testing, og ingenting om EEG var bevnt i hennes originale hennvisning. så da jeg var hoss legen, spurte jeg henne om hvorfor hun hadde skrevet at jeg ønsket EEG. da ble hun forfjamset og viste sin kopi av hwnnvisningen, der ikke EEG var nevnt. var da allerede gjort, og intet neveologbesøk for å snakke om resultatene. når jeg ringte sentralbord på helsefonna vest, ble hun dritsur fordi hun absolut ville vite hvem som har hennvist meg, når det er nevrologen jeg ville snakke med. er det en trend i psykiatrien, at psykologer gpr inn å redigerer på hennvisninger på den måten?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...