Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg trenger hjelp. Har vært hos gynekologer men de finner ikke noe... 

for ett år siden begynte jeg på p-piller. Da hadde jeg først mensen 15 uker sammenhengende, så tre uker pause, og så kom 15 nye uker. Jeg valgte derfor å stoppe på pillene. 

Nå har jeg tatt en p-sprøyte, men har begynt å blø. har blødd i to uker nå, og er redd for at det ikke kommer til å stoppe. Jeg aner ikke hva jeg skal gjøre. Har fått en time hos gynekologen for oppfølging, men det er ikke før i februar.... Før den tid skal jeg egentlig sette en ny sprøyte, men er usikker på om jeg burde gjøre dette. Kommer jeg til å stoppe å blø sammenhengene dersom jeg ikke tar en ny sprøyte?

er bare 17 år, og synes det er ganske kjipt.

Anonymkode: 01e52...626

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/423718-mensen-stopper-ikke/
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg fikk menstruasjonen for 14 dager siden. Jeg begynte på p-sprøyten den 28 september., som var den første.  I starten var det brunt blod, og ikke så mye. mindre enn vanlig. det er det for såvidt nå også. Men det stopper ikke. Jeg blør ikke mye med småskader, helt normalt. 

Da jeg gikk på pillene sa legene at jeg skulle fortsette, for det tok litt tid før kroppen vendte seg til det, men da stoppet jeg som sagt ikke å blø. Jeg fikk jernmangel, og lå og sov hele tiden. Vil ikke oppleve det igjen

Anonymkode: 01e52...626

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/423718-mensen-stopper-ikke/#findComment-3802855
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...