Gå til innhold

Trist.

stjernestøv

Anbefalte innlegg

Skrevet

Våknet av tannverk i femtiden og tok ibux og paracet så det gikk over, men så fikk jeg masse tanker om livet. Og det er jo ganske trist livet, det blir aldri bra for noen. Nesten som jeg skal gråte, det har jeg ikke gjort på noen år. Det er så vondt å tenke på ting...

Skrevet

Hvorfor må noen kjempe hele livet? Det er vel karma. 

Skrevet

Samtidig kan vi jo skape det livet vi vil ha, men noe er vel ment for å skje...er nedskrevet før vi kom hit. Sånn er vel det med den saken, man får gjøre det beste ut av det. 

Skrevet
2 timer siden, stjernestøv skrev:

Våknet av tannverk i femtiden og tok ibux og paracet så det gikk over, men så fikk jeg masse tanker om livet. Og det er jo ganske trist livet, det blir aldri bra for noen. Nesten som jeg skal gråte, det har jeg ikke gjort på noen år. Det er så vondt å tenke på ting...

Ring tannlegen og bestill deg time og få gjort noe med tannverken. :) 

Skrevet
2 timer siden, Lillemus skrev:

Skal gjøre det i neste uke, det er flaut å gå til tannlegen med de tennene mine. 

Skrevet
4 timer siden, Lillemus skrev:

Men nå er jeg usikker på om det er tannverk eller trigeminusnevralgi, glemte jo å ta det opp med legen når jeg var der :( 

Skrevet
41 minutter siden, stjernestøv skrev:

Men nå er jeg usikker på om det er tannverk eller trigeminusnevralgi, glemte jo å ta det opp med legen når jeg var der :( 

Jeg slo opp trigeminusnevralgi, fordi jeg ikke ante hva det var.  Her står det at det sjelden gir smerter mens man sover:

https://nhi.no/sykdommer/hjernenervesystem/hodepiner/trigeminusnevralgi/  Men sjelden betyr jo ikke aldri.

Tannlegen ser fort om det er noe galt.  Du kjenner vel også om det opptrer på akkurat samme sted hver gang - skulle tro det i så fall øker sannsynligheten for at det kommer fra en tann?

Skrevet
2 minutter siden, laban skrev:

Jeg slo opp trigeminusnevralgi, fordi jeg ikke ante hva det var.  Her står det at det sjelden gir smerter mens man sover:

https://nhi.no/sykdommer/hjernenervesystem/hodepiner/trigeminusnevralgi/  Men sjelden betyr jo ikke aldri.

Tannlegen ser fort om det er noe galt.  Du kjenner vel også om det opptrer på akkurat samme sted hver gang - skulle tro det i så fall øker sannsynligheten for at det kommer fra en tann?

Kjenner dette igjen, har hatt det før. Det er som om det kommer fra hodet og stråler smerte ned i halve fjeset, men er grusomt vondt i tennene og eller kjeven. Men tror ikke det er tannverk, fikk time hos lege i dag. Må få noe for det. 

Skrevet
5 timer siden, stjernestøv skrev:

Kjenner dette igjen, har hatt det før. Det er som om det kommer fra hodet og stråler smerte ned i halve fjeset, men er grusomt vondt i tennene og eller kjeven. Men tror ikke det er tannverk, fikk time hos lege i dag. Må få noe for det. 

Hvordan gikk det?

Anonymkode: 5005f...dd6

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan gikk det?

Anonymkode: 5005f...dd6

Jo han leste det nevrologene jeg har vært hos hadde skrevet, så jeg fikk lyrica. Håper det hjelper for det er uutholdelige smerter når det pågår,men var bra en stund i dag. Nå har det begynt igjen, får prøve å ta en lyrica i kveld å se om det hjelper. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...