Gå til innhold

Ambulant team. Har noen ringt dem før? Hvordan var det?

Anbefalte innlegg

Skrevet
35 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Trodde legevakten hadde et sånt team tilgjengelig for alle, men finner det ikke her jeg bor. Bare dps som har d.

trodde legevakter over hele landet hadde opprettet slike ved legevaktene?

Anonymkode: cd7d6...169

Det vanlige er at den typen team som er omtalt i denne tråden, er en del av DPS. En av de tingene som er særegent ved de ambulante teamene, er at de kan møte pasienter der pasienten ønsker å treffe dem. 

Det er mulig at man noen steder i landet har valgt å organisere psykiatriske akutteam i tilknytning til legevakt, men de stedene jeg har oversikt over, så er det ikke organisert slik. 

Skrevet
1 minutt siden, frosken skrev:

Det vanlige er at den typen team som er omtalt i denne tråden, er en del av DPS. En av de tingene som er særegent ved de ambulante teamene, er at de kan møte pasienter der pasienten ønsker å treffe dem. 

Det er mulig at man noen steder i landet har valgt å organisere psykiatriske akutteam i tilknytning til legevakt, men de stedene jeg har oversikt over, så er det ikke organisert slik. 

Hva kan man da gjøre om man ikke tilhører et dps? Og man er feks full i angst i total krise tanker om død men ikke handling.

Anonymkode: cd7d6...169

Skrevet
Akkurat nå, elina777 skrev:

Har ringt de noen ganger og da blitt lagt inn

Hvorfor ble du lagt inn? 

Anonymkode: 3c289...4dc

Gjest elina777
Skrevet
26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor ble du lagt inn? 

En gang var jeg deprimert, en gang manisk

Skrevet
Akkurat nå, elina777 skrev:

En gang var jeg deprimert, en gang manisk

Kun deprimert? Hvor deprimert vil du si at du var? Hadde du mye selvmordstanker?

Var dette på dps eller på sykehus? Og var det bare sånn 1-2 dager du var der (typ kriseopphold) eller var det mer behandling og hjelp du fikk der i lenger tid?

Trenger ikke svare viss du ikke vil altså er bare nysgjerrig:)

Gjest elina777
Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kun deprimert? Hvor deprimert vil du si at du var? Hadde du mye selvmordstanker?

Var dette på dps eller på sykehus? Og var det bare sånn 1-2 dager du var der (typ kriseopphold) eller var det mer behandling og hjelp du fikk der i lenger tid?

Trenger ikke svare viss du ikke vil altså er bare nysgjerrig:)

Det var over lenger tid

først dps så flyttet til akuttavdelingen 

hadde ikke selvmordstanker

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...