Gå til innhold

Blanding av antidepressiva

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei:) jeg har prøvdt ut det meste innen antidepressiva med lite virkning ,jeg går nå på welbutrin ,etter ett par uker synest jeg den virket helt perfekt ,følte meg glad og hadde ikke lenger samme angsten for og gå ut,,der er ca 2 mnd siden ,siste uken har jeg vert så urolig,har angst og føler en forferdelig tomhet og har ett voldsomt tankekjør med att jeg ikke er bra nok som menneske verken som person eller utseende messigt.Det eneste positive med welbutrin er att jeg ikke lenger er så trøtt( har sovet ca 12/14 timer i døgnet i 3 år) nå holder det faktisk med 7/8,har gått på veneflaxin Blue fish tidligere og der merket jeg bedring i livskvaliteten men ble trøttere enn jeg var før,,så det jeg lurer på er om jeg kan blande di to tablettene?føler alt er prøvdt nå men att jeg aldri blir helt ‘menneske» så håper att kansje en kombinasjon går Ann .Jeg sliter veldigt med sosial angst og depresjon/nedstemthet 

Anonymkode: 05a5e...9f0

Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hei:) jeg har prøvdt ut det meste innen antidepressiva med lite virkning ,jeg går nå på welbutrin ,etter ett par uker synest jeg den virket helt perfekt ,følte meg glad og hadde ikke lenger samme angsten for og gå ut,,der er ca 2 mnd siden ,siste uken har jeg vert så urolig,har angst og føler en forferdelig tomhet og har ett voldsomt tankekjør med att jeg ikke er bra nok som menneske verken som person eller utseende messigt.Det eneste positive med welbutrin er att jeg ikke lenger er så trøtt( har sovet ca 12/14 timer i døgnet i 3 år) nå holder det faktisk med 7/8,har gått på veneflaxin Blue fish tidligere og der merket jeg bedring i livskvaliteten men ble trøttere enn jeg var før,,så det jeg lurer på er om jeg kan blande di to tablettene?føler alt er prøvdt nå men att jeg aldri blir helt ‘menneske» så håper att kansje en kombinasjon går Ann .Jeg sliter veldigt med sosial angst og depresjon/nedstemthet 

Jeg har også brukt zoloft med noe bra virkning med veldig trøtt av di.Kan det være noe blande welbutrin med eller er det noe annen type som kan anbefalest for blande med welbutrin ?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...