Gå til innhold

Ekkel opplevelse

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var i Tigerstaden i går. Etter en hyggelig kveld så gikk jeg ned i kjelleren der bilen sto for å kjøre hjem (kun de som bor der som har nøkkel) Da jeg kom inn i kjelleren så gikk jeg rett på to menn som tydelig ikke hadde noe der å gjøre og i tillegg var de ruset. Heldigvis så kom verten min litt etter meg og han fikk etter litt tid jaget dem ut. Det viste seg at de hadde gjort innbrudd i flere av bilene som sto der.

Da jeg kjørte hjem måtte jeg konsentrerer meg om kjøringen, men da jeg kom hjem så kom tankene. Hører jo stadig om folk som blir slått ned eller knivstukket. Ble litt urolig, men samtidig glad for at det hadde gått bra med oss.

Er det flere som har opplevd lignende episoder? Og hvordan taklet dere det som hendte?

Skrevet

Jeg har heldigvis ikke opplevd noe lignende. Hørtes ganske guffent ut. Da jeg bodde i Oslo sa forsikringselskapet at forsikringen ikke ble billigere selv om det var garasje som kun beboere hadde tilgang til. Det var fordi det var lettere å gjøre innbrudd i biler i en garasje enn biler langs veien. Var mindre sjanse for å bli oppdaget i en garasje.

Skrevet
9 timer siden, Trine skrev:

Jeg har heldigvis ikke opplevd noe lignende. Hørtes ganske guffent ut. Da jeg bodde i Oslo sa forsikringselskapet at forsikringen ikke ble billigere selv om det var garasje som kun beboere hadde tilgang til. Det var fordi det var lettere å gjøre innbrudd i biler i en garasje enn biler langs veien. Var mindre sjanse for å bli oppdaget i en garasje.

Ja, kan tenke meg at det er mindre sjanse å bli oppdaget i en garasje enn på gata. Det er jo også enkelt å smette inn etter en bil. Tror de færreste blir stående på innsiden til porten har gått helt ned, selv om det er det de burde ha gjort.

Skrevet
2 timer siden, emilie321 skrev:

Ja, kan tenke meg at det er mindre sjanse å bli oppdaget i en garasje enn på gata. Det er jo også enkelt å smette inn etter en bil. Tror de færreste blir stående på innsiden til porten har gått helt ned, selv om det er det de burde ha gjort.

Nei, er nok ikke så mange som gidder det, selv om de helt klart burde det ja. Man tenker vel ikke over at noen kan smette inn kanskje.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...