AnonymBruker Skrevet 13. november 2017 Skrevet 13. november 2017 Hei hørte noe rart fra behandler at antidepressiva ikke endrer måten vi tenker på, bare hever stemningsleie. synest dette var rart, vist de ikke endrer måten vi tenker på hvordan kan de da hjelpe? har forsøkt noen medsiner og jeg mener at de endrer måten vi tenker på hva mener dere? Anonymkode: 95e94...620 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 13. november 2017 Skrevet 13. november 2017 Her er jeg sikker på at din behandler tar feil. Depresjon endrer måten vi tenker på. Når depresjonen letter som følge av medisiner, endre tankemåten seg tilbake til det normale. Det samme kan en si om psykose og antipsykotika. Anonymkode: 09001...f39 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 13. november 2017 Skrevet 13. november 2017 Antidepressiva endrer ikke måten vi tenker på, sykdom som depresjon endrer måten vi tenker på. Anonymkode: e6f4f...31b 3 Siter
AnonymBruker Skrevet 13. november 2017 Skrevet 13. november 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Her er jeg sikker på at din behandler tar feil. Depresjon endrer måten vi tenker på. Når depresjonen letter som følge av medisiner, endre tankemåten seg tilbake til det normale. Det samme kan en si om psykose og antipsykotika. Anonymkode: 09001...f39 Jeg har fått påskriften "tankeregulerende ved psykose" på AP resept, så du har nok rett der. Anonymkode: 3f850...154 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.