Gå til innhold

Dette var rart.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tok lyrica og vival sammen en natt og ble helt rar, som om jeg var full. Men det er jo ikke interaksjoner der? Det forstår jeg ikke?

Skrevet

Selv om det ikke er interaksjoner, vil det være summerende effekter.

Anonymkode: 574c9...576

Skrevet
35 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Selv om det ikke er interaksjoner, vil det være summerende effekter.

Anonymkode: 574c9...576

Ok. 

Gjest Kanuttius
Skrevet

Og selv om du kanskje har brukt de to samtidig før uten å merke noe rart så kan det av og til slå ut anderledes. Feks sobril som jeg tar av og til. Som oftest føler jeg meg helt pigg men en gang i blant kan jeg bli kjempetrøtt av de. 

Skrevet
6 timer siden, BamseLiten skrev:

Og selv om du kanskje har brukt de to samtidig før uten å merke noe rart så kan det av og til slå ut anderledes. Feks sobril som jeg tar av og til. Som oftest føler jeg meg helt pigg men en gang i blant kan jeg bli kjempetrøtt av de. 

Har aldri blitt trøtt av vival, men på begge de to følte jeg meg ruset...veldig ubehagelig. 

Gjest Kanuttius
Skrevet
14 timer siden, stjernestøv skrev:

Har aldri blitt trøtt av vival, men på begge de to følte jeg meg ruset...veldig ubehagelig. 

Det kan jeg tenke det var. Er ikke noe gøy å føle seg slik.

Skrevet

Tok 25mg seroquel en gang som sovemedisin og fikk samme effekt, ble rett og slett rusa. Gjorde det aldri igjen, for ja, det var ekkelt, så skjønner hva du mener.

Skrevet
9 timer siden, Caprioli skrev:

Tok 25mg seroquel en gang som sovemedisin og fikk samme effekt, ble rett og slett rusa. Gjorde det aldri igjen, for ja, det var ekkelt, så skjønner hva du mener.

Men du fikk sove? 

Skrevet
På ‎15‎.‎11‎.‎2017 den 20.13, stjernestøv skrev:

Tok lyrica og vival sammen en natt og ble helt rar, som om jeg var full. Men det er jo ikke interaksjoner der? Det forstår jeg ikke?

Jeg har hørt om at folk har fått følelsen av å være fulle når de har tatt Lyrica alene. Har du opplevd dette alene eller har det kun oppstått i kombinasjon med Vival?

Skrevet
44 minutter siden, Eva Sofie skrev:

Jeg har hørt om at folk har fått følelsen av å være fulle når de har tatt Lyrica alene. Har du opplevd dette alene eller har det kun oppstått i kombinasjon med Vival?

Kun i kombinasjon med vival. Kjanglet rundt og var susete i hodet, hadde jo tatt seroquel og da. 

Skrevet (endret)
1 time siden, Janus30 skrev:

Men du fikk sove? 

Ja, det var en merkelig opplevelse; Ble ruset, fikk veldig høy puls (muligens fordi jeg ble redd) og ble helt vanvittig trøtt (det var fysisk ikke mulig å holde seg våken). Rar kombinasjon.

Våknet dagen etter med bakrusfølelse.

Skal sies at dette var i en periode jeg slet med ekstrem søvnmangel. Sov 10-15 timer i uka.

Endret av Caprioli
Skrevet
På ‎15‎.‎11‎.‎2017 den 20.13, stjernestøv skrev:

Har du tatt opp med legen din at du trenger å ta vival på natta? Kanskje det finnes et annet alternativ.

Skrevet
2 timer siden, Fionys skrev:

Har du tatt opp med legen din at du trenger å ta vival på natta? Kanskje det finnes et annet alternativ.

Legen min vet at jeg tar det om kvelden/natta, fra fact team får jeg seroquel men syns ikke det hjelper. 

Skrevet

Men når jeg har vondt tar jeg mer lyrica enn foreskrevet, blir så desperat. 

Worrisome Plenty
Skrevet

Lyrica blir jeg drita full av. Best å bare sette seg å la det gå over. Jeg tok ikke mer etter det.

Skrevet
2 minutter siden, Worrysome plenty skrev:

Lyrica blir jeg drita full av. Best å bare sette seg å la det gå over. Jeg tok ikke mer etter det.

Å? Spørs vel hvor mange mg det er? Jeg har 75 mg, hvor mye tok du?

Skrevet
19 minutter siden, Worrysome plenty skrev:

Husker ikke men tror det var 200

Ok. Da har vel dose noe å si. 

Skrevet
3 timer siden, stjernestøv skrev:

Legen min vet at jeg tar det om kvelden/natta, fra fact team får jeg seroquel men syns ikke det hjelper. 

Hvis det ikke hjelper, hvorfor tar du det da?

Anonymkode: 9cfd4...03d

Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis det ikke hjelper, hvorfor tar du det da?

Anonymkode: 9cfd4...03d

Det hjelper hvis jeg har litt smerter, men ikke hvis det er jævlige smerter. Men jeg håper jo at det skal hjelpe, derfor tar jeg ved sterke smerter og. Blandet med ibux og paracet og, men hjalp ikke det heller. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...