Undulaten Skrevet 15. november 2017 Skrevet 15. november 2017 Skjønner ikke hva som skjer med meg. Har akkurat blitt skrevet ut fra akuttpsykiatrisk for noen få dager siden, og er så dårlig. Tåler absolutt ingenting. Gråter bare småting går meg i mot. Og alt er bare kaos. Jeg er bare veldig dårlig. Flere ting i dag hvor jeg bare gråt alt fra telefonsamtaler med totalt ukjente, til en mobil som plutselig slo seg av midt i en sms jeg skrev, til en regning det er ingen som vil ta ansvar for, til hjemmetjenesten som aldri klarer å følge opp det de avtaler. Hvorfor må det være sånn. Jeg er så ufattelig sliten. ALT , ja absolutt ALT går mot meg. Skjønner ikke hvordan jeg skal overleve dette året. Hvorfor skal livet være så forbanna vanskelig? Og på toppen av alt er barnevernet varslet med bekymringsmelding. Kan ikke forstår hvorfor de må sende det på meg. Jeg klarer meg den lille tida jeg har med barna. Puh! 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 15. november 2017 Skrevet 15. november 2017 Akkurat nå, Undulaten skrev: Skjønner ikke hva som skjer med meg. Har akkurat blitt skrevet ut fra akuttpsykiatrisk for noen få dager siden, og er så dårlig. Tåler absolutt ingenting. Gråter bare småting går meg i mot. Og alt er bare kaos. Jeg er bare veldig dårlig. Flere ting i dag hvor jeg bare gråt alt fra telefonsamtaler med totalt ukjente, til en mobil som plutselig slo seg av midt i en sms jeg skrev, til en regning det er ingen som vil ta ansvar for, til hjemmetjenesten som aldri klarer å følge opp det de avtaler. Hvorfor må det være sånn. Jeg er så ufattelig sliten. ALT , ja absolutt ALT går mot meg. Skjønner ikke hvordan jeg skal overleve dette året. Hvorfor skal livet være så forbanna vanskelig? Og på toppen av alt er barnevernet varslet med bekymringsmelding. Kan ikke forstår hvorfor de må sende det på meg. Jeg klarer meg den lille tida jeg har med barna. Puh! Hva er det konkret du mener går imot deg? Hva er det som er vanskelig i livet ditt? Anonymkode: 9b80c...b81 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.