Gå til innhold

Sint og veldig dårlig. ALT går mot meg.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skjønner ikke hva som skjer med meg. Har akkurat blitt skrevet ut fra akuttpsykiatrisk for noen få dager siden, og er så dårlig. Tåler absolutt ingenting. Gråter bare småting går meg i mot. Og alt er bare kaos. Jeg er bare veldig dårlig. 
Flere ting i dag hvor jeg bare gråt alt fra telefonsamtaler med totalt ukjente, til en mobil som plutselig slo seg av midt i en sms jeg skrev, til en regning det er ingen som vil ta ansvar for, til hjemmetjenesten som aldri klarer å følge opp det de avtaler. Hvorfor må det være sånn. Jeg er så ufattelig sliten. ALT , ja absolutt ALT går mot meg. Skjønner ikke hvordan jeg skal overleve dette året. Hvorfor skal livet være så forbanna vanskelig? Og på toppen av alt er barnevernet varslet med bekymringsmelding. Kan ikke forstår hvorfor de må sende det på meg. Jeg klarer meg den lille tida jeg har med barna. Puh! 

Skrevet
Akkurat nå, Undulaten skrev:

Skjønner ikke hva som skjer med meg. Har akkurat blitt skrevet ut fra akuttpsykiatrisk for noen få dager siden, og er så dårlig. Tåler absolutt ingenting. Gråter bare småting går meg i mot. Og alt er bare kaos. Jeg er bare veldig dårlig. 
Flere ting i dag hvor jeg bare gråt alt fra telefonsamtaler med totalt ukjente, til en mobil som plutselig slo seg av midt i en sms jeg skrev, til en regning det er ingen som vil ta ansvar for, til hjemmetjenesten som aldri klarer å følge opp det de avtaler. Hvorfor må det være sånn. Jeg er så ufattelig sliten. ALT , ja absolutt ALT går mot meg. Skjønner ikke hvordan jeg skal overleve dette året. Hvorfor skal livet være så forbanna vanskelig? Og på toppen av alt er barnevernet varslet med bekymringsmelding. Kan ikke forstår hvorfor de må sende det på meg. Jeg klarer meg den lille tida jeg har med barna. Puh! 

Hva er det konkret du mener går imot deg? Hva er det som er vanskelig i livet ditt?

Anonymkode: 9b80c...b81

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...