stjernestøv Skrevet 17. november 2017 Skrevet 17. november 2017 (endret) Å slutte med xeplion mener jeg, sykepleieren var her i dag og sa jeg virket ikke verre enn sist. Så jeg holder meg stabil, det er vel bra? Føler meg ikke verre selv heller, bortsett fra rare øyeblikk og stunder. Kanskje jeg ikke har psykoselidelse? Og det åndelige var ikke sykt, det var det det gjorde med meg. Endret 17. november 2017 av stjernestøv 0 Siter
stjernestøv Skrevet 17. november 2017 Forfatter Skrevet 17. november 2017 Jeg mener, jeg klarer meg Det hadde jo ikke dere trodd, det er bare det. 0 Siter
Pallida Skrevet 17. november 2017 Skrevet 17. november 2017 Jeg er glad for å høre du har det bra, Stjernestøv. Må det bare fortsette sånn!🙏🏻💫 0 Siter
stjernestøv Skrevet 17. november 2017 Forfatter Skrevet 17. november 2017 11 minutter siden, Mari- skrev: Jeg er glad for å høre du har det bra, Stjernestøv. Må det bare fortsette sånn!🙏🏻💫 Takk for det Mari 0 Siter
XbellaX Skrevet 17. november 2017 Skrevet 17. november 2017 2 timer siden, stjernestøv skrev: Å slutte med xeplion mener jeg, sykepleieren var her i dag og sa jeg virket ikke verre enn sist. Så jeg holder meg stabil, det er vel bra? Føler meg ikke verre selv heller, bortsett fra rare øyeblikk og stunder. Kanskje jeg ikke har psykoselidelse? Og det åndelige var ikke sykt, det var det det gjorde med meg. Litt rar kommer du alltid til å være ;-) -håper jeg. Glad for å høre at det går noenlunde ok med deg. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 17. november 2017 Forfatter Skrevet 17. november 2017 8 minutter siden, XbellaX skrev: Litt rar kommer du alltid til å være ;-) -håper jeg. Glad for å høre at det går noenlunde ok med deg. Det kommer jeg nok til å være Takk for det XbellaX 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.