Gå til innhold

Utestengning fra forum.


Mari Y

Anbefalte innlegg

17 minutter siden, Mina1 skrev:

 

Jeg skrev e-post men det hjalp ikke. De sto fast ved den livslange utestengelsen. Jeg mener at de kunne gitt meg et år eller to eller fem, istedet for livstid. 

"

Jeg har mine tvil om at forum fører frister to eller fem år frem i tid. Både du og trådstarter tar forumene altfor seriøst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Politiet du liksom. Det var ironisk ment, vel.

Anonymkode: 3015a...ed2

Jeg forsto den, men jeg sa det til dem i forbindelse med noe som skjedde på kg engang på meldingsboksen... Jeg fikk noen meldinger som politiet ville ta bilder av i en viss anledning. :) . 

Endret av Mina1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Xtra skrev:

Jeg har mine tvil om at forum fører frister to eller fem år frem i tid. Både du og trådstarter tar forumene altfor seriøst.

Jeg støtter trådstarter fullt ut pga min situasjon selv om jeg ikke bryr meg mer om å være på kg uansett :) . Jeg vet hvor urettferdig forumet kan være. 

Endret av Mina1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

54 minutter siden, issomethingwrong skrev:

Mener jeg har sett mange flere tråder.

Men uansett er det å bli utestengt fra Kvinneguiden en måned cirka på nivå med å tråkke på en brunsnegle i alvorlighetsgrad. Ta det med knusende ro og gi faen..

I will 😎

Lenke til kommentar
Del på andre sider

53 minutter siden, Mari Y skrev:

I will 😎

En måned er ingenting du :) . Tenk om du byttet situasjon med meg da : da hadde du vært utestengt for resten av livet ditt ;) . Ta det helt med ro. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Mina1 skrev:

En måned er ingenting du :) . Tenk om du byttet situasjon med meg da : da hadde du vært utestengt for resten av livet ditt ;) . Ta det helt med ro. 

Hvis du absolutt vil inn på KG klarer du det nok. Men hvorfor bry seg, det er et tulle-forum.

Anonymkode: 3015a...ed2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, issomethingwrong skrev:

Mener jeg har sett mange flere tråder.

Det kan tenkes at du blander sammen Mari Y og Mina1? Begge har skrevet om utestengningen sin her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvis du absolutt vil inn på KG klarer du det nok. Men hvorfor bry seg, det er et tulle-forum.

Anonymkode: 3015a...ed2

Jeg er helt enig med deg. Jeg klarer det om jeg vil. Men jeg har faktisk ikke lyst engang :)  Det er et tulleforum ja :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, Mina1 skrev:

Jeg er helt enig med deg. Jeg klarer det om jeg vil. Men jeg har faktisk ikke lyst engang :)  Det er et tulleforum ja :) 

Synes det er for mye sutring over innvandrere der inne og menn vs kvinner. Men det tiltrekker seg vel ofte mange typer mennesker alt i alt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Mari Y skrev:

Synes det er for mye sutring over innvandrere der inne og menn vs kvinner. Men det tiltrekker seg vel ofte mange typer mennesker alt i alt. 

"Sutring"? Kan det tenkes at folk er alvorlig bekymret over masseinnvandringen til Europa?

Anonymkode: 3015a...ed2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

"Sutring"? Kan det tenkes at folk er alvorlig bekymret over masseinnvandringen til Europa?

Anonymkode: 3015a...ed2

Ja, men man kan bli i overkant bekymret, òg. Det går liksom mye i samme greia hele tiden. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Mari Y skrev:

Ja, men man kan bli i overkant bekymret, òg. Det går liksom mye i samme greia hele tiden. 

Hvis man følger med i nyhetsbildet og ser på utviklingen de senere årene syntes jeg ikke det er noen grunn til IKKE å bli (veldig) bekymret for fremtiden.

Anonymkode: 3015a...ed2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis man følger med i nyhetsbildet og ser på utviklingen de senere årene syntes jeg ikke det er noen grunn til IKKE å bli (veldig) bekymret for fremtiden.

Anonymkode: 3015a...ed2

Det er da man kanskje ikke bør lese for mye nyheter. Det er tross alt lite lystig lesning det meste av det man får, uansett hva det er. Nyheter velger gjerne det negative fremfor det positive. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Mari Y skrev:

Det er da man kanskje ikke bør lese for mye nyheter. Det er tross alt lite lystig lesning det meste av det man får, uansett hva det er. Nyheter velger gjerne det negative fremfor det positive. 

Kan ikke stikke hodet i sanden av den grunn.

Basert på tall fra SSB (som er kjent for å undervurdere fremtidige innvandringstrender).

Bilderesultat for befolkningsutvikling norge

Anonymkode: 3015a...ed2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan ikke stikke hodet i sanden av den grunn.

Basert på tall fra SSB (som er kjent for å undervurdere fremtidige innvandringstrender).

Bilderesultat for befolkningsutvikling norge

Anonymkode: 3015a...ed2

Javel, det er ikke første gang jeg har hørt det argumentet. Det jeg mener er at det er mye fordommer dumheter og sutring på det forumet. Det gjør det også vanskelig for de som vil føre en kritisk diskusjon om innvandring å komme til, fordi det fylles opp av så mye pubertalt drit. Og ikke bare det. Det er alle disse 'Ring Barnevernet!'- innleggene der inne, også, uten gyldig grunn. Og sladder og sladder. Osv 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kanuttius
1 time siden, Mari Y skrev:

Javel, det er ikke første gang jeg har hørt det argumentet. Det jeg mener er at det er mye fordommer dumheter og sutring på det forumet. Det gjør det også vanskelig for de som vil føre en kritisk diskusjon om innvandring å komme til, fordi det fylles opp av så mye pubertalt drit. Og ikke bare det. Det er alle disse 'Ring Barnevernet!'- innleggene der inne, også, uten gyldig grunn. Og sladder og sladder. Osv 

Sånn generelt synes jeg det er ganske hardt miljø der inne når det kommer til mange ting. Mye "jeg har rett og alle må tenke og føle som meg" svar. Veldig mye hakking og lite omsorg. Noen brukere er ok, da som oftest de som står frem med nick. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Mari Y skrev:

Synes det er for mye sutring over innvandrere der inne og menn vs kvinner. Men det tiltrekker seg vel ofte mange typer mennesker alt i alt. 

Jeg synes at det var mye rart som skjedde på kg. Jeg opplevde kg veldig ubehagelig på slutten med tanke på at jeg hadde en jeg kjente der inne som ikke akkurat var noe særlig hyggelig ovenfor meg. 

Ikke nok med det så var det veldig mange som tok partier med folk og dannet klikker på en måte. Mye hets. Så jeg får vel takke moderatorene for å ha utestengt meg for livstid. .;) . Var ikke en bra plass å være. 

Endret av Mina1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, BamseLiten skrev:

Sånn generelt synes jeg det er ganske hardt miljø der inne når det kommer til mange ting. Mye "jeg har rett og alle må tenke og føle som meg" svar. Veldig mye hakking og lite omsorg. Noen brukere er ok, da som oftest de som står frem med nick. 

Helt enig med deg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

55 minutter siden, Mina1 skrev:

Jeg synes at det var mye rart som skjedde på kg. Jeg opplevde kg veldig ubehagelig på slutten med tanke på at jeg hadde en jeg kjente der inne som ikke akkurat var noe særlig hyggelig ovenfor meg. 

Ikke nok med det så var det veldig mange som tok partier med folk og dannet klikker på en måte. Mye hets. Så jeg får vel takke moderatorene for å ha utestengt meg for livstid. .;) . Var ikke en bra plass å være. 

Ikke at jeg vil diskutere forumet så mye her inne( har allerede fått noen advarsler), men slik er det ofte på forumer. Jeg ble utestengt med pedofili som en forklaring, og fikk også her forklaringen av en moderator at de er redde for at pedofile skal opprette nettverk på forskjellige forumet. Forøvrig ville jeg aldri hatt interesse av å danne slike grupper, og jeg aner ikke hvor en potensiell groomer skulle finne på å gjøre det, isåfall. I hvertfall litt merkelig å skulle gjøre det på Kvinneguiden eller Doktoronline av alle steder, synes jeg.  Men jeg er verken pedofil eller overgriper, ei heller tilhenger av å begå overgrep på noen som helst måte av hvordan allmennheten oppfatter dette. Det kan selvfølgelig være at barneovergripere ville sett seg ut forumer som dette, men jeg synes da det hadde virket ganske merkelig. Sannsynligvis ville en slik person ha gjort dette mer privat, hvis faren er stor for å bli oppdaget, men jeg vet ikke om dette bare er en offisiell forklaring eller at enkelte ikke liker at vanskelige temaer taes tak i. 

Igjen: Det er vanskelig å si. Det er godt mulig jeg tar feil, for uten å ha sett 'to catch a predator'  eller 'Barnas trygghet' og diverse såkalte 'pedo- jegere' på Youtube så aner jeg null og ingenting om hvordan disse menneskene skulle operere, men det virker ikke helt sannsynlig at de skulle poppe opp hvor som helst, er det første jeg tenker. Det er også godt mulig at noen bare har generell berørings-angst ang diverse temaer og derfor sletter tråder for å unngå det hele. Jeg vet ikke hvem som bestemte seg for plutselig å slette, men man bør i hvert fall gi en ordentlig forklaring, og grunnlaget bør være bedre enn at man bare 'finner på' en forklaring for å slette(om det var det undertegnede her gjorde). 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Mina1 skrev:

Jeg synes at det var mye rart som skjedde på kg. Jeg opplevde kg veldig ubehagelig på slutten med tanke på at jeg hadde en jeg kjente der inne som ikke akkurat var noe særlig hyggelig ovenfor meg. 

Ikke nok med det så var det veldig mange som tok partier med folk og dannet klikker på en måte. Mye hets. Så jeg får vel takke moderatorene for å ha utestengt meg for livstid. .;) . Var ikke en bra plass å være. 

I tillegg var det ensidig meningspåvirkning, forøvrig noe av det dummeste jeg har hørt. Det finnes ikke noe mer ensidig meningspåvirket forum enn Kvinneguiden, og om så var er det en teit grunn til å skulle stenge noen ute. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...