AnonymBruker Skrevet 29. november 2017 Del Skrevet 29. november 2017 Jeg har hatt det veldig tøft. Jeg startet nylig i ny jobb, og i går var min 10.arbeidsag der. Mine kolleger har pushet på meg og bedt meg skynde meg (vi må være raske i min jobb). Har sagt jeg er treg. Jeg er vanligvis veldig effektiv på jobb, men jeg klarer ikke å være det når jeg ikke kan alt enda, jeg har ikke kontroll på oppgavene enda og det MÅ være riktig i min jobb. En dag var det så ille at den ene kollegaen min ristet på hodet av meg, hun så nede i gulvet og ristet på hodet, tror ikke hun så at jeg så det da jeg sto delvis snudd. Og da ble jeg lei meg. Etter det grudde jeg meg bare mer og mer til å gå på jobb. Til slutt var jeg helt på bunnen og mannen min var bekymret for meg, sa jeg måtte slutte hvis det var så ille samtidig som han prøvde å oppmuntre meg til å prøve. Jeg har sterkt vurdert å slutte pga at jeg ikke mestrer jobben min og fordi det forventes at jeg kan det jeg må kunne. Selvtilliten min har rast. Men hallo, jeg har vært der i bare 10 dager, kan de forvente det av meg? I går valgte jeg en ny strategi. Jeg valgte å tydelig vise i adferd at jeg ikke lar meg herse med. Jeg viste ikke en svært blid dame som satte stor pris på å bli korrigert. Jeg viste en dame som var nøytral og litt sliten og som snart ikke orket mer og som ikke fant seg i alt. Jeg var ikke sur, og jeg var hyggelig og høflig. Det hjalp. Finnes det andre ting jeg kan gjøre? Anonymkode: 0bfe5...75d 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/424030-hvordan-kan-jeg-takle-dette/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.