Gå til innhold

Hva får du gjort i løpet av en dag?


Gjest Mina1

Anbefalte innlegg

6 timer siden, Lillemus skrev:

Heldig for meg at du spør akkurat i dag! :D Dro på jobb 9:30, juleforestilling med kakesalg og greier så det gikk i ett til kl. 14:15. Den lokale internasjonale kvinneforeningen solgte vafler og kaker og jeg gikk på en kjempesmell av typen "øynene vil ha mer enn magen tåler"...

Dro innom butikken på veien hjem og handlet mer bakervarer. Ryddet kjøkkenet og satte i gang oppvaskmaskina. Lagde en krumkakerøre da jeg kom hjem og stekte den sammen med jentungen og samtidig (!) lagde jeg en pizzadeig. Etterpå kjørte vi til et kjøpesenter og handlet litt til juleverkstedet vi skal ha om 2 uker og da vi kom hjem kjevlet jeg ut 3 pizzabunner. Vi pleier å lage en til oss hver ungene og jeg, så spiser vi det vi orker og har resten til middag i morgen. Enkelt og greit.

Mens vi spiste så vi "Jul i Blodfjell - en julekalender med døden til følge": :D Etterpå lagde jeg en kakemanndeig og en pepperkakedeig som vi skal bake ut i morgen. Så var det å tømme oppvaskmaskina og rydde på kjøkkenet en gang til. Og omsider - kl. 21:20 kunne jeg synke ned i sofaen med en kopp te og en krumkake og skulle sulle på nettet en stund før jeg fant sengen. Da hadde pc'n begynt på en oppdatering som tok halvannen time...

Nå er klokka 23:10 og jeg skal på stevnemøte med varmeflaska og ulldyna mi. :) Natta folkens!

Wow! For en energi!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi hadde et vennepar på besøk i går, noe som ikke skjer så mange ganger i året. Mesteparten av dagen gikk derfor med til å handle inn og forberede middag og kaffe. Jeg var i butikken, handlet og vasket litt på badet før de kom, kjørte også en full vaskemaskin. Jeg har ikke vært hjemme på kveldstid siden tirsdag, så det var litt å ordne. Jeg satte fram adventsstaken og noe annet småtteri, resten (vi har ikke så mye) skal jeg ta i dag.

Etter at gjestene hadde gått, vasket og ryddet jeg kjøkkenet. Vi hadde det veldig hyggelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, påskelilje skrev:

Wow! For en energi!

Dette er laaangt fra hverdagskost altså! Jeg besvimte omtrent da jeg nådde puta og steinsov i 7,5 time, noe som heller ikke skjer så ofte, jeg er som regel oppe på do en gang i løpet av natten. :) I dag blir det bare rolig, skal bake ut de to deigene sammen med ungene og så håper jeg å få sydd en julegave som bør avgårde med posten snart. Muligens to om jeg har stoff nok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sittet litt i sola. Sola gir energi.😊

Anonymkode: 5e0a6...1c6

Det høres deilig ut! Her er det grått, glatt og regn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg hatt en lat dag. Har jo hatt to dager hvor jeg hadde full i energi så noen dager er vel bare litt mer late...

Jeg har ryddet litt i huset, vasket klær, har en ryggmasasjepute som jeg har brukt mye i dag for jeg har veldig verk i rygg og musklatur, har hørt musikk, surfet på reiser, chattet litt med venner på facebook, sittet å pratet med barna, og sett en film. 

Jaja noen dager er late. Men sånn er livet .:) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, hva har man fått gjort i løpet av denne dagen? 

Jeg er veldig fornøyd med at jeg har fått lagt inn en søknad på en jobb. :) Ellers har jeg gått en liten tur. Ryddet litt i huset. Sovet lenge i dag.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

55 minutter siden, Mina1 skrev:

Ja, hva har man fått gjort i løpet av denne dagen? 

Jeg er veldig fornøyd med at jeg har fått lagt inn en søknad på en jobb. :) Ellers har jeg gått en liten tur. Ryddet litt i huset. Sovet lenge i dag.  

Jeg har hatt fri. Var med en av jentene til legen, kjørte henne til skolen, gjorde et ærend, besøkte foreldrene mine, spuste lunsj med ei venninne. Etter at jeg kom hjem har jeg satt på en vask og gjort rent hos kaninene. Er fremdeles mett etter lunsjen, så jeg orker ikke lage middag :rolleyes: Nå skal jeg kjøre ene dattera på trening, og gå en tur seinere i kveld og hente andre dattera på trening.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, påskelilje skrev:

Jeg har hatt fri. Var med en av jentene til legen, kjørte henne til skolen, gjorde et ærend, besøkte foreldrene mine, spuste lunsj med ei venninne. Etter at jeg kom hjem har jeg satt på en vask og gjort rent hos kaninene. Er fremdeles mett etter lunsjen, så jeg orker ikke lage middag :rolleyes: Nå skal jeg kjøre ene dattera på trening, og gå en tur seinere i kveld og hente andre dattera på trening.

Du er effektiv :) . Flink!!!! 

Endret av Mina1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Mina1 skrev:

Du er effektiv :) . Flink!!!! 

Vel... jeg burde jo ha ryddet og gjort reint her hjemme hos oss mennesker også, men det har jeg ikke giddet...!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, påskelilje skrev:

Vel... jeg burde jo ha ryddet og gjort reint her hjemme hos oss mennesker også, men det har jeg ikke giddet...!

Du kan ikke gjøre alt på engang :) Jeg synes du har fått gjort mye uansett. Samme her: jeg burde vasket bak sofaen min, og gjort mer rent rundt om i huset.. men gidder jeg? vet ikke :D . Akkurat nå føler jeg for å gjøre andre ting... ;) 

Endret av Mina1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, Mina1 skrev:

Du kan ikke gjøre alt på engang :) Jeg synes du har fått gjort mye uansett. Samme her: jeg burde vasket bak sofaen min, og gjort mer rent rundt om i huset.. men gidder jeg? vet ikke :D . Akkurat nå føler jeg for å gjøre andre ting... ;) 

Jeg løp mesteparten av turen 😊 Fornøyd! I går kveld ble jeg sittende leeeeenge oppe og se gamle episoder av Broen (de går bare på natta). Det blir vel minst en i kveld også...!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, påskelilje skrev:

Jeg løp mesteparten av turen 😊 Fornøyd! I går kveld ble jeg sittende leeeeenge oppe og se gamle episoder av Broen (de går bare på natta). Det blir vel minst en i kveld også...!

Du er flink :) . Jeg forsøker å utnytte dagene best mulig, men jeg er veldig flink å slappe av :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

59 minutter siden, Mina1 skrev:

Du er flink :) . Jeg forsøker å utnytte dagene best mulig, men jeg er veldig flink å slappe av :D 

Jeg er også flink til å slappe av. Er egentlig ganske så bedagelig anlagt ^_^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Mina1 skrev:

Da er vi flere :) 

Jeg sovnet på sofaen med TV'en på -_- Våknet klokka 3 og fikk surret meg i seng :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, påskelilje skrev:

Jeg sovnet på sofaen med TV'en på -_- Våknet klokka 3 og fikk surret meg i seng :rolleyes:

Så travelt liv du hadde i går så var det ikke rart :D . Jeg synes du var imponerende flink, som var ute både hos foreldre og traff en venninne osv.. 

Jeg halvsovnet på sofaen, og surret meg i seng tilslutt jeg også. Jeg sovnet ca klokken 2.30, så jeg lå meg sent, og så våknet jeg sent også: våknet 12.15 :D . 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...