Gå til innhold

Hva får du gjort i løpet av en dag?


Gjest Mina1

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

38 minutter siden, Mina1 skrev:

Har stått opp tidlig for å få mest mulig ut av dagen i dag :) . Mye å gjøre i dag... 

Det ble Broen på meg i natt også.... huff....

Jaja, bare noen timer på jobb nå, så er det helg! Skal få overnattingsbesøk av en liten morgenfugl i kveld, så jeg får nok ikke sove ut før søndag :huh: :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, påskelilje skrev:

Det ble Broen på meg i natt også.... huff....

Jaja, bare noen timer på jobb nå, så er det helg! Skal få overnattingsbesøk av en liten morgenfugl i kveld, så jeg får nok ikke sove ut før søndag :huh: :lol:

Du er flink å være i aktivitet :) . Jeg har planene klare, fordi jeg har faktisk tatt på meg en haug med jobbing fremover.... og dermed så må plutselig alt gjøres. ;) . 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Mina1 skrev:

Du er flink å være i aktivitet :) . Jeg har planene klare, fordi jeg har faktisk tatt på meg en haug med jobbing fremover.... og dermed så må plutselig alt gjøres. ;) . 

Den ene jenta kom inn til meg i senga i morges med mattebøker og måtte ha hjelp til noe hun ikke hadde skjønt i går kveld (tentamen i dag). Gjesp! Da var det å koble raskt om fra sovemodus til mattemodus!!!

Ja, med tre ungdommer, og en mann som er bortreist, så blir det jo en del aktivitet... Følte meg som DEN taxisjåføren i går, og forsåvidt i morges også... Gleder meg til helga - først altså besøk av et lite tantebarn, så generalprøve med koret, og så julekonsert med koret på søndag. Og kjøring hit og dit innimellom, og så burde jeg få begynt litt på julehandelen (men det frister ikke ennå...tror kanskje jeg venter til uka...)

Lykke til med jobbehelg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, påskelilje skrev:

Den ene jenta kom inn til meg i senga i morges med mattebøker og måtte ha hjelp til noe hun ikke hadde skjønt i går kveld (tentamen i dag). Gjesp! Da var det å koble raskt om fra sovemodus til mattemodus!!!

Ja, med tre ungdommer, og en mann som er bortreist, så blir det jo en del aktivitet... Følte meg som DEN taxisjåføren i går, og forsåvidt i morges også... Gleder meg til helga - først altså besøk av et lite tantebarn, så generalprøve med koret, og så julekonsert med koret på søndag. Og kjøring hit og dit innimellom, og så burde jeg få begynt litt på julehandelen (men det frister ikke ennå...tror kanskje jeg venter til uka...)

Lykke til med jobbehelg :)

Du er jo superdriftig :) . Jeg synes at du ver flink. Er enig med deg i at det er vanskelig å få gjort absolutt alt....

Jeg har i dag vært på posten , og hentet to pakker som jeg hadde bestillt fra nettet som jeg skal pakke inn. Det er ca 2,5 km å gå frem og tilbake til postkontoret så jeg kaller det trening hehe. Det er veldig dårlig vær ute. Og etterpå så tok jeg bussen til et handlesenter, og var å gjorde noen ærend der, kjøpte noen julegaver, kjøpte en rødvin til meg til helgen ;) . .Kjøpte subway til meg og sønnen .. men tok feil... jeg kjøpte tunfisk.... usj... føler meg nå som en katt, og det smakte slik som katter lukter ... æsj.... :D . .Satt å pratet en del med min sønn... og. Jaja, jeg er ikke superdriftig men nå tenkte jeg å komme meg ut på en liten treningstur om været roer seg litt..... Det er så mye jeg skulle gjort, men det er ikke alt jeg rekker over..... 

 

Endret av Mina1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, påskelilje skrev:

Den ene jenta kom inn til meg i senga i morges med mattebøker og måtte ha hjelp til noe hun ikke hadde skjønt i går kveld (tentamen i dag). Gjesp! Da var det å koble raskt om fra sovemodus til mattemodus!!!

Ja, med tre ungdommer, og en mann som er bortreist, så blir det jo en del aktivitet... Følte meg som DEN taxisjåføren i går, og forsåvidt i morges også... Gleder meg til helga - først altså besøk av et lite tantebarn, så generalprøve med koret, og så julekonsert med koret på søndag. Og kjøring hit og dit innimellom, og så burde jeg få begynt litt på julehandelen (men det frister ikke ennå...tror kanskje jeg venter til uka...)

Lykke til med jobbehelg :)

Jeg var også engang mamma-taxi, med flere av hennes venner som passasjerer. Det er jeg kjempeglad for at jeg gjorde. Den gang så bodde vi slik at det sjelden gikk buss hjemover. Jeg var nærmest den eneste mammaen som kjørte og jeg hadde nesten alltid full bil.  Det gjorde både ungdommen og meg tryggere. :) 

Synes det er så godt å høre at andre stiller så opp for barna sine :), det er nok av de som ikke gjør det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, emilie321 skrev:

Jeg var også engang mamma-taxi, med flere av hennes venner som passasjerer. Det er jeg kjempeglad for at jeg gjorde. Den gang så bodde vi slik at det sjelden gikk buss hjemover. Jeg var nærmest den eneste mammaen som kjørte og jeg hadde nesten alltid full bil.  Det gjorde både ungdommen og meg tryggere. :) 

Synes det er så godt å høre at andre stiller så opp for barna sine :), det er nok av de som ikke gjør det

Det er sant! Koselig å ha ungdommer i bilen 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg leser denne tråden blir jeg tankefull. Dere får til så veldig mye. Jeg vet at jeg ikke er lat, men syk. Klarer ikke i nærheten av hva som blir beskrevet her. Som regel ser dagen min slik ut: står alltid opp tidlig. Bruker litt tid på å stelle meg. Tannpuss og hvis jeg ikke får til å dusje vasker jeg meg med klut. Skifter til rent tøy om nødvendig. Surrer litt rundt, men blir gjerne sittende i sofaen og se nyheter en times tid og gruer meg til å gå på butikken. Går så på butikken etterhvert. Ca 50 meter å gå. Kommer hjem og rydder ut varer. På fredager er jeg hos psykiater. Klarer å sette på klesvask når det er helt nødvendig, samme med oppvaskmaskin. Lager veldig sjelden middag, det blir jeg veldig sliten av. Slik er mine dager.

Målet mitt er ikke å bli psykisk frisk, det vil nok ikke skje. Men jeg vil jobbe mot at jeg kan klare å klippe gresset og måke snø. Male litt inne og ute. Uten å bli helt utslitt. For noen år siden gikk jeg tur hver dag. Det vil jeg klare igjen.

Nå føler jeg meg sutrete. I dag er det handling for to dager pluss flaskepanting. I tillegg skal jeg på posten. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...