Gå til innhold

Når en facebookvenn dør

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har funnet ut at folk jeg kjenner er død via facebook. En lurte jeg på hvorfor ikke dukket opp i newsfeeden lengre, og det viste seg att han var død. Han var bare 30 ca, tror det var selvmord, jeg kjente han fra DPS. Og det feilet ikke han noe fysisk.

Det var ett sjokk ja. Spesielt siden jeg sa i fra til behandleren hans  en gang han sa han skulle ta selvmord og han ble innlagt. Ett år senere var han død.

Anonymkode: 28f9b...728

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har funnet ut at folk jeg kjenner er død via facebook. En lurte jeg på hvorfor ikke dukket opp i newsfeeden lengre, og det viste seg att han var død. Han var bare 30 ca, tror det var selvmord, jeg kjente han fra DPS. Og det feilet ikke han noe fysisk.

Det var ett sjokk ja. Spesielt siden jeg sa i fra til behandleren hans  en gang han sa han skulle ta selvmord og han ble innlagt. Ett år senere var han død.

Anonymkode: 28f9b...728

Det er vondt når en facebookvenn dør selv om man gjerne ikke har sett hveandre i virkeligheten på lang tid. Denne personen hadde jeg ikke sett på lang tid. Men vedkommende endte meg meldinger iblant. Vedkommende sendte meg melding på facebook rett før han døde. Jeg fikk ikke svart på den. Jeg vet ikke hva vedkommende døde av........ Utrolig trist for jeg har så mye minner med den personen.. 

Anonymkode: b8d9e...cd8

Jeg ringte politiet for å få de til å gå innom en FB-venn da h*n truet med å ta livet av seg. Selvmordet ble avverget, men jeg mistet vennens tillit og 9 måneder senere var h*n død. Da hadde h*n ikke gitt meg noen lyd om sine tanker fordi h*n visste at jeg kom til å be politiet ta seg en tur. Dette er nå 8 år siden og h*n er dypt savnet enda - av flere...

Anonymkode: 73e8b...bb2

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...