Fionys Skrevet 19. desember 2017 Del Skrevet 19. desember 2017 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Har hørt flere ganger og forstår at jeg må lære meg at følelser ikke er skummelt. Men når man har en barndom der man lærte at hvis man viste følelser ble ting værre. Barn skal lære dette grunnleggende og det skal være trygt og sunt. Jeg har masse å lære av barn ser jeg. Synes det er fantastisk å se Barn som har alle disse: er tydelige-sinte-redde-triste-glade osv. Det er trygge barn <3 følelser skal det være plass til ,de skal få bli hørt og tatt imot på en god måte <3 Anonymkode: 95964...e5a Har tenkt en god del på dette, men forstår ikke helt hvordan jeg skal klare å slippe løs følelsene etter så mange år. Jeg har veldig lyst å lære meg det, samtidig virker det så avskrekkende og er redd jeg ikke klarer det. Jeg synes også det er fantastisk å se barn med alle disse følelsene, og det er fint å se voksne som viser følelser selv om jeg har litt problemer med å håndtere det. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/424299-hjelpmasse-innestengt-f%C3%A5r-ikkje-til-%C3%A5-prate/page/2/#findComment-3809502 Del på andre sider Flere delingsvalg…
yellow ledbetter Skrevet 19. desember 2017 Del Skrevet 19. desember 2017 Ja, skriv. Det er et kjempegodt råd. Hvis du kan chatte med terapeut/psykiatrisk sykepleier er det kjempefint. Kanskje du kan spørre dem om det går an? Jeg vet ikke hvordan det virker, for jeg har aldri hatt avtale med psykolog eller psykiatrisk sykepleier, men jeg kjenner meg veldig igjen i at det er vanskelig å snakke med folk ansikt til ansikt, selv om de er innstilt på å hjelpe meg. Det er mye enklere å skrive. Og å utlevere følelser er vanskelig. Jeg klarer heller ikke sånt. Jeg kan diskutere problem så lenge det er saklig, men følelsesutbrudd er det verste jeg vet, både mine egne og andres. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/424299-hjelpmasse-innestengt-f%C3%A5r-ikkje-til-%C3%A5-prate/page/2/#findComment-3809562 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.