Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg lurer på om babyen kan skades av at vi sitter og jobber og bøyer oss brått fremover?

Høres kanskje rart ut, men jeg pustet ut og bøyde meg fremover her jeg satt foran PC'en, og det kjentes som om det var noe hardt i veien som plutselig "knakk" eller forsvant. Og etterpå har magen kjentes "kald" ut innvendig.

Jeg er livredd for å ha skadet babyen og vil gjerne høre om det i det hele tatt er mulig...

Er i uke 17, så babyen er ikke så stor enda. Og jeg kjenner ikke liv enda heller, så jeg vet ikke om alt er i orden...

Takknemlig for svar.

Hilsen

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/42457-hvor-beskyttet-er-babyen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åsa Prebensen, Jordmor

Din baby ligger gott skyddad inne i livmodern. Vattnet som babyn dessutom har runt sig, dämpar emot stötar. Deta skall alltså inte vara några problem för babyn om du böjer dig framåt snabbt. Givetvis skall man inte överdriva sina rörelser i någon ovan rörelse. Jag tycker inte att du behöver att oroa dig över detta men vet inte varför det käns kallt ut. Dessutom skall du antagligen på ultraljud snart och får då bekräftat att allt är bra. Lycka till!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...