Gå til innhold

kraftige menssmerter, men ingen mens

Anbefalte innlegg

Gjest bekymret

Jeg er 30 år og prøver å bli gravid. Jeg hadde eggløsning ca. 26. januar. Fra 4. feb begynte jeg å få ganske kraftige menslignende smerter (men ikke blødning), og det toppet seg i natt (natt til 6. feb). Jeg våknet i ett-tiden av at jeg hadde skikkelige "menssmerter" i magen og var kvalm. Prøvde etter en stund å karre meg til toalettet (i tilfelle jeg måtte kaste opp), men besvimte på veien.

Blir litt bekymret over dette. Det er mange år siden jeg hadde så kraftige menssmerter, og jeg har aldri fått menssmerter flere dager _før_ mensen. Kan det være at jeg er gravid? Trodde ikke man skulle kunne merke det så tidlig? Eller kan det være graviditet utenfor livmoren? Bør jeg gå til lege, eller vente noen dager og se?

Håper du kan hjelpe meg!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/42574-kraftige-menssmerter-men-ingen-mens/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åsa Prebensen, Jordmor

Jag är inte säker på vad detta kommer sig utav, men fortsätter smärtorna bör du söka en doktor för en undersökning. Graviditet utanför livmodern, gjer stark smärta , allmän sjukdomskänsla och i bland blödningar, som symtom. Det är ovanligt att dessa symtom kommer innan tiden för förväntad mens, men det förekommer. För att vara på den säkra sidan, skall du alltså ringa en doktor för en undersökning om smärtorna inte har försvunnt. Lycka till!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...