Gå til innhold

Hva kan jeg gi i stedenfor/

Anbefalte innlegg

Hallo

Her hos meg ligger vi fremdeles sjuge. Var til lege i gaar igjen.

Selv saa har jeg blitt noe bedre, men ikke Kasper.

Han snufser og snufser, nyser og nyser saann at han er helt utslitt. Faar heller ikke til aa sove noe særlig paa grunn av tett og rennende nese.

Legen sa at all den kraftige nysingen og snufsingen til Kasper ville forsvinne naa naar infeksjonen i bihulene er borte. Men naar er det da????

Kasper fikk ogsaa en ny antibiotika kur, haaper bare at magen hans taaler den kuren bedre.

I neste uke saa skal han opp paa sjugehuset til øre nese hals spesialist, og utvidet allergi test i haap om aa kunne finne ut hvorfor han er saa kronisk forskjølt

Er det noen som vet hva jeg skal gjøre naar det har gaatt 10dager med nesespray? Han er sa alvorlig tett og forskjølt i nesa si.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/42661-hva-kan-jeg-gi-i-stedenfor/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Ragnhild Halvorsen, Lege Spesialist i Im

Kjære pineapple

Langvarig nesetetthet er et problem fordi etter en tid virker nesespray som åpner nærmest mot sin hensikt og gjør nesen enda tettere. I slike tilfeller plaeier vi å anbefale at en stopper med all nesespray og bare bruker rikelig med saltvann i stedet. Nesen vil nok være plagsomt tett i noen dager, men så skulle det gi seg. Hvis ikke må du snakke med legen igjen om en mer kontinuerlig behandling av den tette nesen.

Lykke til - håper dere nå endelig friskner til.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...