Gjest slankern Skrevet 11. februar 2002 Skrevet 11. februar 2002 på lik måte som kaffe og te? 0 Siter
Gjest Stig Bruset, Allmenpraktiserende Lege Skrevet 12. februar 2002 Skrevet 12. februar 2002 Kjære slankern, Vann er nøytralt i forhold til forbrenning såvidt jeg vet, men gir en viss metthetsfølelse. Dessuten holder det avføringen myk og hjelper nyrene å skille ut avfallsstoffer. 0 Siter
Gjest Faarikaal Skrevet 16. februar 2002 Skrevet 16. februar 2002 Kjære slankern, Vann er nøytralt i forhold til forbrenning såvidt jeg vet, men gir en viss metthetsfølelse. Dessuten holder det avføringen myk og hjelper nyrene å skille ut avfallsstoffer. Også fjerner det hodepine, tørrhet i munnen, dårlig ånde og en hel haug andre ubehag som kommer av for lite væske. I min bransje er det tørr luft og mye stress. Vi forsøkte med en klokke som sa pling, og et lite glass kaldt vann i timen til alle, det ble suksess ! Prøv ! Bedriftslegen kan sikkert forklare. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.