Gå til innhold

Jeg er trist, deprimert, desperat, og mistet interessen for livet


Bergen.mann

Anbefalte innlegg

Jeg er 30 år gammel mann som lider av stinkende ånde. Livet mitt er helvete, alle mennesker unngår å snakke med meg, jeg kan ikke studere eller jobbe. Jeg har ikke kjæreste i hele mitt liv. en gang snakket jeg til en jente og begge var interessert. etter en måned sendte hun meg tekst: beklager at jeg ikke kan være med deg, da jeg insisterte på hvorfor? hun sa på grunn av munnen lukt.

Jeg bruker floss og børste hver dag, jeg renser tennene mine hos tannlegen, men plakke alltid kommer tilbake. kan dere anbefale en god periodontist i bergen? 

 

unnskyld for mitt norsk! :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

6 minutter siden, Bergen.mann skrev:

Jeg er 30 år gammel mann som lider av stinkende ånde. Livet mitt er helvete, alle mennesker unngår å snakke med meg, jeg kan ikke studere eller jobbe. Jeg har ikke kjæreste i hele mitt liv. en gang snakket jeg til en jente og begge var interessert. etter en måned sendte hun meg tekst: beklager at jeg ikke kan være med deg, da jeg insisterte på hvorfor? hun sa på grunn av munnen lukt.

Jeg bruker floss og børste hver dag, jeg renser tennene mine hos tannlegen, men plakke alltid kommer tilbake. kan dere anbefale en god periodontist i bergen? 

 

unnskyld for mitt norsk! :(

Hvis det lukter så ille, så burde du vel oppsøke en lege og forklare problemet? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Bergen.mann skrev:

Takk for svar. Jeg har prøvd siden en måned men det er hardt med ventetid.

Dette er nok nok noe fysiologisk som du kan få hjelp til av legen. Kanskje mandlene eller noe sånt. Du vil nok trenge henvisning til øre-nese-hals spesialist vil jeg tro, men fastlegen vil hjelpe deg videre. Bestill deg en time og håpe du kan bli kvitt problemet for godt på sikt :)

Anonymkode: f144a...931

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
AnonymBruker
19 timer siden, Undrer skrev:

Det kan også være refluks.. Lykke til, det vil nok ordne seg. 

veldig gammel tråd....

Anonymkode: aac32...1d0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 3 måneder senere...
Gjest Mina1
På 14.1.2018 den 12.44, cilie skrev:

Hvis det lukter så ille, så burde du vel oppsøke en lege og forklare problemet? 

Gammel tråd. Enig i dette svaret.  Hvordan gikk det med trådstarter? Fant han en løsning på problemet? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
38 minutter siden, Mina1 skrev:

Gammel tråd. Enig i dette svaret.  Hvordan gikk det med trådstarter? Fant han en løsning på problemet? 

De som skriver her for å få svar på ett konkret helseproblem kommer nesten aldri tilbake

Anonymkode: bd4c2...2ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...