Gå til innhold

Alternativer til skolemedisin ved neglsopp og fotsopp

Anbefalte innlegg

Hei!

Er en jente på 34 som i flere år har vært plaget av fotsopp. Har brukt mye tid og penger på forskjellige preparater for å få bukt med dette, og har vært fin i lange perioder. Men det virker som denne plagen kommer tilbake igjen og igjen. Har fulgt alle råd om naturfibre i sokker og god hygiene, går mye barbent i sandaler, etc. etc.

Nå ser det ut til at jeg også har fått neglesopp, storetåneglene er sprøe og gul/gråe, og faller av i biter.

Mitt spørsmål er: finnes det midler innen naturmedisin som hjelper mot disse plagene? Har hatt gode erfaringer med homeopat før(ang. andre ting), og håper på et snarlig og positivt svar! Takk på forhånd.

Med vennlig hilsen

vondfoten....

Fortsetter under...

Gjest Stig Bruset, Allmenpraktiserende Lege

Kjære twh,

Jeg kjenner til at hvitløksolje og Tea tree olje hemmer flere typer sopp på forsøksglass, men dessverre vet jeg ikke om noen gode forsøk som beviser at det virker i praksis. Jeg regner med at du kjenner til at man innen skolemedisinen har effektive tabletter mot dette.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...