Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg har vært plaget med øresus i ca 8-9 år. Det startet på ett øre, men har de senere årene blitt dobbeltsidig. Jeg har nå vært i kontakt med en person som tilbyr laserbehandling (såkalt "softlaser") mot øresus. Kjenner du til denne behandlingen og er den i tilfelle trygg? Jeg har vært til øre-nese-hals spes. samt CT-røntgen men det er ikke funnet noe galt.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/42973-laserbehandling-av-%C3%B8resus/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei, 69.modell.

Jeg ble øyeblikkelig interessert i hva du har skrevet om da jeg selv sliter med det samme som du. Har ikke hørt noe om denne behandlingsformen. Tror du at du kan skrive noe mer om det?

Hei!

Jeg vil anbefale akupunktur mot öresus, det hjelper virkelig.

Gjest Stig Bruset, Allmenpraktiserende Lege

Kjære 69 mod,

Øresus kan ha mange årsaker og noen ganger klarer man ikke å påvise en enkelt grunn til plagene. Derfor finnes det også mange ulike behandlingsmetoder. Softlaser regnes for en ufarlig metode og en tysk undersøkelse viste en viss effekt mot øresus. Såvidt jeg vet er det flere forøsk i gang nå for om mulig bekrefte disse resultatene.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...