Gå til innhold

dobbelt?


Gjest tannlegekunde

Anbefalte innlegg

Gjest tannlegekunde

Jeg var en snartur til tannlegen i sommer for tette igjen etter en plombe eller noe som hadde fallt ut. Dette blei gjort. N var jeg til tannlegen igjen(en ny) for ta en ordentlig sjekk ettersom jeg ikke har vrt hos tannlegen p en evighet. Han fant et hull under fyllinga som jeg fikk i sommer. S da m han vel ta hele greia p nytt. Hva skal jeg gjre med det= M jeg n betale dobbelt opp) Kan jeg f tilbake det jeg betalte hos han forrige ettersom han tydeligvis ikke har gjort jobben sin?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Erik Johannessen, Tannlege

Hei tannlegekunde.

Jeg kan bare uttale meg slik:

Dersom et arbeide utført av en tannlege eller en annen fagperson ikke er tilfredstillende kan det selvfølgelig reklameres.

Jeg kan ikke vurdere dette tilfellet på grunnlag av det du beskriver. Du bør ta kontakt med tannlegene som har behandlet deg og få dette ordnet opp på den måten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...