Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Har siste året hatt 7-8 urinveisinfeksjoner,siste gang i november 01. Har etter dette nesten konstant symptomer på UVI. Hyppig vannlating, opp til 20 ganger pr døgn og smerter over symfysen. Har tatt en cystoskopi som viste en irritert blærehals, med et hvitt slimaktig belegg. Har fått beskjed om at dette ikke kan behandles,kan gå over raskt eller i verste fall vare livet ut. Er fortvilet , finnes der ikke noen mulighet for behandlig? Dette går ut over både jobb og fritid. Er en kvinne i slutten av 30-årene. Har startet opp med Tranebær, uten effekt foreløpig. Har også prøvd Detrusitol tbl-uten noe særlig merkbar effekt,bortsett fra endel bivirkninger. Håper noen kan hjelpe meg,Takk

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/43322-irritert-bl%C3%A6rehals/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Trygve Talseth, Urolog

Det er normalt at kvinner nederst i urinblæren har en slimhinne som er litt uregelmessig og hvitlig. Dette er ikke noen sykdom og gir ikke smerter eler andre plager.

Hva belegget ditt er, kan jeg ikke si. - Smerter i blæren eller i bekkenet ellers- spesielt sammen med hyppig vannlating - kan ha andre årsaker enn blærekatarr. Jeg synes du bør snakke med legen din på nytt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...