Gå til innhold

Småprat


Gjest Christian Anker, lege

Anbefalte innlegg

Vel du kan kanskje tolke det slik, det er et valg du selv får gjøre...

Det jeg har vanskeligst for å godta er uansett dette med at småprat misbrukes, og at ingen sier noe til det, før det er for sent.

Synes du kanskje er vel negativt innstilt til det jeg sier her, og noterer meg at vi i denne saken nok har forskjellig utgangspunkt for diskusjonen.

Hva med å angripe dem som har driti på draget i stedet? De som er ÅRSAKEN til at DOL går til så drastisk skritt? Jeg tipper de som har brukt Psyk. Småprat vet godt hvem det er.

DET er i hvertfall ikke meg, og helt sikkert ikke deg heller!

:o)

Jeg har egentlig ikke stort å innvende mot det du skrev nå, men har et par ting å si likevel.

Jeg sier ingenting på at de reagerer på regelbrudd. Det jeg reagerer på er at de straffer de som_ikke_har brutt det, og som heller ikke har kunnet gjøre noe for å forhindre det som har skjedd.

En annen ting er at da Anker sa at han åpnet småpraten igjen, og ba folk gi beskjed om regelbrudd, ba jeg ham om å sette mailadressen på forsiden slik at den skulle være lett å finne. Det gjorde han ikke.

Men nå er jeg lei hele greia, og det er sikkert du også, så vi avslutter her eller?

Administrasjonen bryr seg i alle fall ikke om hva brukerne sier så det har jo ingen betydning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har egentlig ikke stort å innvende mot det du skrev nå, men har et par ting å si likevel.

Jeg sier ingenting på at de reagerer på regelbrudd. Det jeg reagerer på er at de straffer de som_ikke_har brutt det, og som heller ikke har kunnet gjøre noe for å forhindre det som har skjedd.

En annen ting er at da Anker sa at han åpnet småpraten igjen, og ba folk gi beskjed om regelbrudd, ba jeg ham om å sette mailadressen på forsiden slik at den skulle være lett å finne. Det gjorde han ikke.

Men nå er jeg lei hele greia, og det er sikkert du også, så vi avslutter her eller?

Administrasjonen bryr seg i alle fall ikke om hva brukerne sier så det har jo ingen betydning.

Jepp! :o))

Jeg svarer bare fordi du har svart, for å være høflig! Man er jo veloppdragen vettu! (Og som du sier, det endrer ingenting uansett...)

Ha en fin dag, da!

:o))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp! :o))

Jeg svarer bare fordi du har svart, for å være høflig! Man er jo veloppdragen vettu! (Og som du sier, det endrer ingenting uansett...)

Ha en fin dag, da!

:o))

Takk, i lige måde *s*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...