Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg vet ikke om jeg har kommet til "rett" forum, men jeg prøver....

For seks uker siden skled jeg "rett på ræv" og fikk ikke puste på noen minutter. Jeg fikk sterke ryggsmerter og pusten gikk ikke normalt før etter ti minutter. Jeg trodde disse ryggsmertene gikk over, men det har de på ingen måte gjort. Jeg kjenner ikke smertene så godt når jeg går eller står, men når jeg sitter kommer de snikende. Om nattene stivner den helt til, og om morgenen er det så ondt det ikke er mulig å forbli liggende i noen som helst stilling. Jeg har ikke smerter i haleben, smerten er konsentrert rundt ryggraden, midt på ryggen. (det er ikke ondt "utenpå", man "inni" ryggen)

Bør jeg oppsøke lege, eller er dette noe som går over av seg selv? Håper på svar!!! =)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/43816-ryggsmerter/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...