Gå til innhold

Er du helt fornøyd med din kropp?


Gjest Mina1

Anbefalte innlegg

58 minutter siden, Mina1 skrev:

Jeg hadde stramme faste pupper før jeg fikk barn. Men men ... uansett : vi må elske oss selv som vi er. Alt har sin sjarm :D

Jeg opplever det samme og har ikke født barnB)

Anonymkode: f2467...bbc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gargamel
13 timer siden, Mina1 skrev:

Er du helt fornøyd med din kropp? 

Jeg er ikke fornøyd med en sak: brystene mine... de er for store... og de henger, og jeg har ikke kontroll over de nesten hehe. Det er mitt største problem når det gjelder kroppen min. Ellers så synes jeg at jeg ser helt okey ut. :) . Men det er for dyrt å ta operasjon... så får leve med det... 

Var inne på en fitness-side. Var bilde av folk som trente. Og tenkte at jaja... jeg har nok ikke verdens mest perfekte kropp, og det er sikkert mange som synes jeg ser stygg ut, men det er viktig å være glad i seg selv som man er :) 

Hvis det største problemet er at puppene er store, men ikke står rett ut, så er det ikke mye å klage på. De fleste pupper henger litt hos både unge og gamle.

Jeg tror ingen synes du ser stygg ut. Det høres ut som en skrudd tanke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei, er ikke fornøyd, men merker jeg driter mer i det jo eldre jeg blir..er nå 35.Ser på gamle bilder at jeg burde ha vært mer fornøyd før:PNå er jeg mer opptatt av at kroppen holdes litt i form, burde trent mye mer.Skulle jeg gått ned mine 20 ekstra kg ville jeg nok hatt behov for å fjerne løs hud på magen, den har alltid lagra mye fett, og slapp etter graviditet.Puppene mine hadde nok blitt små slappe lefser, så da måtte jeg tatt silikon..Så burde gått ned for å få en sunn bmi,men kroppen hadde nok ikke blitt så fin uten klær nei..Prøver å være glad i kroppen min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, elina777 skrev:

Trodde aldri jeg ville få bmi over 20 selv, men så ble jeg satt på zyprexa 

Jeg la også enormt på meg da jeg begynte på medisiner, men greier jo meg ikke uten. Prøver så godt jeg kan å spise både sunt og passe porsjoner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, elina777 skrev:

Trodde aldri jeg ville få bmi over 20 selv, men så ble jeg satt på zyprexa 

Min BMI er over 20, og jeg har ikke problemer med å tro at den kan øke. Men om den gjør det, bør jeg gjøre noe med det, for det er ikke bra for meg å bære på ekstra vekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, påskelilje skrev:

Jeg la på meg 23 kg i første svangerskap. Gikk masse turer i skog og mark og var i knallform. Husker jo dog at det var tungt de siste ukene, men tror nok at muskelmassen i stor grad tilpasset seg den økte vekten.

Ja, man blir vel gradvis trent opp. Kanskje det er det jeg burde gjøre. Gå med sekk på alle turene og gradvis øke vekta, sånn at jeg etter hvert kan bære 23 kg uten at jeg synker ned i bakken :D Gikk opp en skikkelig bratt skråning full av sånne fjellbjørk som prøver alt de kan å dytte deg tilbake. Tror jeg gikk 1 km totalt, og kanskje 300 m bratt opp. Da jeg kom meg opp dunka det skikkelig i huet og jeg konkluderte med at om jeg absolutt skal på "luksustelttur" sånn at sekken ender med å veie 24 kg, da skal det være relativt flatt der jeg går. 24 kg er ganske mye når man veier 55 selv. Men det ble en skikkelig fin tur da, sånn totalt sett :D Men skjelett og sener og sånt, tilpasser det seg. Det blir vel større slitasje på kroppen om man bærer mye ekstra vekt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er egentlig godt fornøyd jeg. Jeg bestemte meg for litt over 10 år siden at jeg ikke skulle gå å være misfornøyd med noe i nuet, for så å se bilde fem år senere å tenke «hvorfor nøt jeg ikke å se sånn ut?», og det hjalp. 

Sikkert noe på min kropp også som en ivrig plastisk kirurg eller Hollywood-frue (eller noen av dere hehe) ville tenke at det var greit å fikse på kroppen min, men jeg tenker ikke sånn selv. Jeg er slank og sterk, greit proposjoner og lett-trent, og kroppen har ennå ikke fått de helt store aldringstegnene. Mulig jeg endrer syn når alt blir grått og hengende, men jeg tror ikke det, iallfall ikke så lenge jeg er frisk og kroppen funker. 

Endret av Kayia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Gargamel skrev:

Hvis det største problemet er at puppene er store, men ikke står rett ut, så er det ikke mye å klage på. De fleste pupper henger litt hos både unge og gamle.

Jeg tror ingen synes du ser stygg ut. Det høres ut som en skrudd tanke.

Største problemet er at puppene er store og henger rett ned. :D .85 C hvis det sier noe. Jeg har ikke de største puppene som fins, men de er store. Årsaken vet jeg: jeg hadde store faste før jeg ble gravid, og da jeg ble gravid vokste de helt ekstremt mye mer og de ble så store at man kan nesten ikke forestille seg det.. : altså alt for store. Og de var helt faste gigantiske store.  Jeg fikk kjempevondt i ryggen. Etter at jeg hadde født så sank de kjempemye sammen. Men da hadde jeg igjen en haug med overfladisk hud som gjør at de henger. Har strekkmerker etter dette. Men men jeg får trøste meg med at det er ganske mange som har hengepupper. Noen gjør noe med det, men det koster mye penger. Jeg har nok med det lånet jeg har, og det vil nok være galskap å oppta mer lån for å fikse dette. Jeg har heller ikke vond rygg lenger, og kan nok ikke få dette dekket via lege heller. 

Ikke for å skryte: Jeg har hørt at mange har sagt at jeg har sjarm, og fint ansikt. Jeg synes at ansiktet og håret mitt er fint når jeg ser det på bilder og i speilet. Jeg synes at jeg er fin med klær på. Synes at jeg er fin med miniskjørt osv. :D . Så jepp det er nok for det meste puppene som plager meg. Men jeg tror ikke at jeg kan være noe fin siden jeg ikke har vært heldig i kjærlighetslivet, men viktigste er å bare være så snill og bra menneske man kan være. :) 

Vi har alle våre komplekser. Og når andre har komplekser med noe, og tror dårlig om seg selv om noe, så ser ikke jeg det samme. Det er ofte bare de selv som ser "feil" med seg selv. 

Vi er nok alle fine nok som vi er :) . Innsiden teller mest!. 

Endret av Mina1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Mina1 skrev:

Største problemet er at puppene er store og henger rett ned. :D .85 C hvis det sier noe. Jeg har ikke de største puppene som fins, men de er store. Årsaken vet jeg: jeg hadde store faste før jeg ble gravid, og da jeg ble gravid vokste de helt ekstremt mye mer og de ble så store at man kan nesten ikke forestille seg det.. : altså alt for store. Og de var helt faste gigantiske store.  Jeg fikk kjempevondt i ryggen. Etter at jeg hadde født så sank de kjempemye sammen. Men da hadde jeg igjen en haug med overfladisk hud som gjør at de henger. Har strekkmerker etter dette. Men men jeg får trøste meg med at det er ganske mange som har hengepupper. Noen gjør noe med det, men det koster mye penger. Jeg har nok med det lånet jeg har, og det vil nok være galskap å oppta mer lån for å fikse dette. Jeg har heller ikke vond rygg lenger, og kan nok ikke få dette dekket via lege heller. 

Ikke for å skryte: Jeg har hørt at mange har sagt at jeg har sjarm, og fint ansikt. Jeg synes at ansiktet og håret mitt er fint når jeg ser det på bilder og i speilet. Jeg synes at jeg er fin med klær på. Synes at jeg er fin med miniskjørt osv. :D . Så jepp det er nok for det meste puppene som plager meg. Men jeg tror ikke at jeg kan være noe fin siden jeg ikke har vært heldig i kjærlighetslivet, men viktigste er å bare være så snill og bra menneske man kan være. :) 

Vi har alle våre komplekser. Og når andre har komplekser med noe, og tror dårlig om seg selv om noe, så ser ikke jeg det samme. Det er ofte bare de selv som ser "feil" med seg selv. 

Vi er nok alle fine nok som vi er :) . Innsiden teller mest!. 

Er du sikker på at 85C er riktig str? Jeg har små pupper men nok mindre enn deg i kroppen, og bruker 65D eller 70C, alt etter om bh’ene er små i str eller ikke. Men altså, for at hele puppen skal inni cup’en uten å bli skvisa så bruker jeg C eller D. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Kayia skrev:

Er du sikker på at 85C er riktig str? Jeg har små pupper men nok mindre enn deg i kroppen, og bruker 65D eller 70C, alt etter om bh’ene er små i str eller ikke. Men altså, for at hele puppen skal inni cup’en uten å bli skvisa så bruker jeg C eller D. 

Størrelse D blir for stort. Men da jeg var gravid måtte jeg ha større enn C. Men mine er slappe og C passer da best for de tilpasser seg best i den cuppen. ;). Men jeg skal prøve D cup en dag å se. For jeg har et problem iblant når jeg går i bikini. Da popper puppene ut av bhen iblant. 

Endret av Mina1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Mina1 skrev:

Størrelse D blir for stort. Men da jeg var gravid måtte jeg ha større enn C. Men mine er slappe og C passer da best for de tilpasser seg best i den cuppen. ;)

Jeg har vært en 75E lenge, men i det siste har de begynt å lage bh'ene mindre i størrelsen for nå går jeg mot en 80D-E... ;) Jeg gjetter på at du og jeg har ganske like store pupper, for meg er de absolutt store nok, men heldigvis ikke så tunge at jeg plages med det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, Lillemus skrev:

Jeg har vært en 75E lenge, men i det siste har de begynt å lage bh'ene mindre i størrelsen for nå går jeg mot en 80D-E... ;) Jeg gjetter på at du og jeg har ganske like store pupper, for meg er de absolutt store nok, men heldigvis ikke så tunge at jeg plages med det.

Haha muligens at jeg får med for liten cup 😂. Og at det er derfor de popper ut på stranden og mannfolkene virker til å stirre litt rart på meg. Jeg får forsøke en større cup ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, Mina1 skrev:

Haha muligens at jeg får med for liten cup 😂. Og at det er derfor de popper ut på stranden og mannfolkene virker til å stirre litt rart på meg. Jeg får forsøke en større cup ;)

*hehe* For liten cup gir det vi kaller "dobbelpupp" og det er ikke pent. Prøv en cup større og se om det ikke blir bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, Lillemus skrev:

*hehe* For liten cup gir det vi kaller "dobbelpupp" og det er ikke pent. Prøv en cup større og se om det ikke blir bedre.

Det skal jeg gjøre hehe. Tenk om mennene gikk med for liten badebukse... Det kunne tatt seg ut ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Mina1 skrev:

Det skal jeg gjøre hehe. Tenk om mennene gikk med for liten badebukse... Det kunne tatt seg ut ;)

Tenkte mer ang vanlige bh'er under litt tettsittende topper jeg - da er det lite pent med dobbelpupp! Menn med for små badebukser er heller noe lekkert...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Lillemus skrev:

Tenkte mer ang vanlige bh'er under litt tettsittende topper jeg - da er det lite pent med dobbelpupp! Menn med for små badebukser er heller noe lekkert...

Det er sant. Men jeg må sjekke bhene mine for jeg lurer nesten på om jeg har D på noen og C på noen. ;). Men uansett på bilder og film så ser ikke puppene mine ille ut med bh på selv om den føles noe stram. Men skal sjekke ut i dette :)  

Endret av Mina1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Trine skrev:

Min BMI er over 20, og jeg har ikke problemer med å tro at den kan øke. Men om den gjør det, bør jeg gjøre noe med det, for det er ikke bra for meg å bære på ekstra vekt.

Du er vel ikke regnet som overvektig før BMI en er over 25?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, FML skrev:

Du er vel ikke regnet som overvektig før BMI en er over 25?

Riktig. Under 18 (eller 18,5?) regnes som undervektig, 18-25 som normalvektig og så flere grader av overvekt og fedme oppover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...