Gå til innhold

er mamma frekk med meg når hun sier dette i krangelen i dag??


Blomsterfluen

Anbefalte innlegg

Nicklusheletida
2 minutter siden, Blomsterfluen skrev:

jeg har god folkeskikk. jeg oppfører meg. men når mennesker jeg snakker med, blir avvisende og behandler meg som en med ocd som ikke akal få stille spørsmål på ting jeg lurer på hva de sier når jeg ikke forstod soørsmålene, så blir jeg sint. mamma er sån. ikke personalet. personalet er snille og hører og svarer meg uten å si "ferdig med det, du hørte ka eg sa" og "detta e tvang". da sier jeg til mamma at "nå må du svare meg skikkelig, hviss ikke så kan du gå å gjemme deg i skogen" foreksempel. sånt sier jeg fordi jeg blir sint. men jeg brølte ikke på bingoen, fordi jeg vil ikke brøle blant folk. mamma er sån med meg også ofte, om jeg har hatt trøbbel med noe på jobb, og ringer hjem og starter setningen med "eg har havna i trøbbel i dag..." så kan hun finne på å svare "ja når du e så domme, så kan du barra gå å legga deg". men da legger jeg bare på røret.

Det er kanskje bedre både for deg, din mor og forholdet mellom dere at du heller tar det opp med peronalet når du har hatt trøbbel på jobb ?

Jeg tror din mor trenger å spares litt innimellom så hun ikke sliter seg ut. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Blomsterfluen
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje du må telle til ti neste gang du får lyst til å være «stygg» tilbake.

Anonymkode: c6a6f...023

jeg har aldri slått noen, før noen slår meg. mamma har slått meg i fjeset mange ganger når vi har kranglet. det er alltid hun som har slått først. men jeg slår da tilbake i hennes fjes, men det er jeg som får straff av slossingen uansett. sån var det med storebroren min, når han skadet og mobbet meg fordi han syns jeg var så annerledes og dum, og jeg tok igjen. han lot som han grein en gang på dammarkstur, etter han hadde plaget meg når jeg sov og jeg hadde ropr gå vekk til ham. da fikk han omsorg og kos og is og jeg fikk juling. jeg kan ikke bare telle til ti og så bli rolig igjen. jeg er ikke skapt sån. jeg klarer ikke kontrolere bort sinneraseriet mitt, men jeg klarer så vidt å la være å snakke med fremmede som skybber meg og sånne ting i køer på kafeer og sånt.

Endret av Blomsterfluen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, yellow ledbetter skrev:

Moren din burde jo vite at sosial intelligens ikke er noe en bare kan skaffe seg. Når det er sagt, er det jo lett for alle å si slemme ting i en krangel, uten egentlig å mene alt en sier. Men hvis hun snakker sånn til deg ellers også, så er det ikke bra. Jeg tror jeg ville prøvd å holde litt avstand til henne hvis det er mulig. 

Enig med dette. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blomsterfluen
1 minutt siden, Mina1 skrev:

Enig med dette. 

ja, jeg har blokkert henne på tlf for å la henne seile sin egen sjø en stund nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skriver mye negativt om moren din, men hva er det som er bra med moren din? Hva er det som gjør at du ikke har kuttet kontakten med henne for lenge siden?

Anonymkode: e3912...5b4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Blomsterfluen skrev:

jeg har aldri slått noen, før noen slår meg. mamma har slått meg i fjeset mange ganger når vi har kranglet. det er alltid hun som har slått først. men jeg slår da tilbake i hennes fjes, men det er jeg som får straff av slossingen uansett. sån var det med storebroren min, når han skadet og mobbet meg fordi han syns jeg var så annerledes og dum, og jeg tok igjen. han lot som han grein en gang på dammarkstur, etter han hadde plaget meg når jeg sov og jeg hadde ropr gå vekk til ham. da fikk han omsorg og kos og is og jeg fikk juling. jeg kan ikke bare telle til ti og så bli rolig igjen. jeg er ikke skapt sån. jeg klarer ikke kontrolere bort sinneraseriet mitt, men jeg klarer så vidt å la være å snakke med fremmede som skybber meg og sånne ting i køer på kafeer og sånt.

Det er vondt å lese at du har blitt slått på denne måten. Moren din har sikkert vært sliten mange ganger, men å slå er noe man uansett ikke har rett til å gjøre mot andre. 

Anonymkode: 9d607...96e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blomsterfluen

jeg har jo skrevet her at mamma er snill og grei også. jeg mener ikke at hun er sint og sier sånne vonde ting hver dag. jeg bare tar opp episoder her inne som er vanskelige som mamma ig meg har avogtil. mange her tror jo tydligvis at fordi jeg tar opp mest dumme episoder med mamma og meg, så er det dermwd sagt at sån er det hele året dag ut og dag inn år etter år, og at jeg er en villbasse dom slår og krangler hele døgnet og ikke kan oppføre meg....

Endret av Blomsterfluen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Blomsterfluen skrev:

jeg har jo skrevet her at mamma er snill og grei også. jeg mener ikke at hun er sint og sier sånne vonde ting hver dag. jeg bare tar opp episoder her inne som er vanskelige som mamma ig meg har avogtil. mange her tror jo tydligvis at fordi jeg tar opp mest dumme episoder med mamma og meg, så er det dermwd sagt at sån er det hele året dag ut og dag inn år etter år, og at jeg er en villbasse dom slår og krangler hele døgnet og ikke kan oppføre meg....

Jeg har tenkt det samme som deg. 

Anonymkode: 4fabb...297

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blomsterfluen
35 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har tenkt det samme som deg. 

Anonymkode: 4fabb...297

det er bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...