Gå til innhold

Dårlig følelse etter at jeg var hos psykologen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Føler jeg fortalte for mye. Og det virka på kroppspråket hans som at han tvilte på det jeg fortalte. At han ikke trodde på meg. Følte han tenkte at dette sa h*n bare for å få oppmerksomhet liksom (det var første gang jeg fortalte dette til psykiatrien..)

Føler meg dum, og nå kommer det til å stå i journalen min for alltid :(

Anonymkode: b0204...d0d

Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Føler jeg fortalte for mye. Og det virka på kroppspråket hans som at han tvilte på det jeg fortalte. At han ikke trodde på meg. Følte han tenkte at dette sa h*n bare for å få oppmerksomhet liksom (det var første gang jeg fortalte dette til psykiatrien..)

Føler meg dum, og nå kommer det til å stå i journalen min for alltid :(

Anonymkode: b0204...d0d

Du skal aldri føle deg dum :) . Vit det . Du er bare et menneske!. 

Skrevet

Her var det mye føleri og fortolkninger. Kanskje nettopp fordi det er første gang du deler dette. Husk at behandlere hører mangt og mye under hver eneste konsultasjon uten at de hverken tenker det ene eller andre. De har som oppgave å hjelpe deg, lytte til deg og brukes sin erfaring på å finne ut av hva som kan fungere. Om du ikke deler vil det være en umulig oppgave å finne noen vei ut av og  videre. Så tenk heller at du, ved å dele, har startet på veien mot noe bedre. Å gå til behandlere handler ikke om å fremstå som den beste utgaven av seg selv, men er om å tørre stole på, slippe guarden. Man kan rett og slett være helt og holdent seg selv med sine tanker, følelser, problem og utfordringer. Tenk på det som et fristed hvor du ikke dømmes, blir krevd eller forventet noe av. Du kan rett og slett bare helt og holdent være. 

Anonymkode: 17409...ea8

Gjest Maggie55
Skrevet

Enkelte mennesker må man bare snakke etter munnen. Sånn er de bare. 😊

Gjest Maggie55
Skrevet

Man kan komme ut for mye merkelig behandling av mennesker også i dag tror jeg også i Norge.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...