Gå til innhold

Når man føler seg misserabel og at livet står på hodet

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

I dag har jeg en sånn dag. Føler meg ganske misserabel, og at livet står på hode. Må bare få det ut!. 

Men hvordan skal man tenke når man føler det sånn: jo man skal forsøke å finne det positive. Og ikke sitte å gnåle over alt som har gått galt i livet osv. 

Hvordan gripe fatt i seg selv når man føler det slik: jo jeg kom meg ut å trente.  Løp 5 km på 24 minutter etter at jeg måtte starte om igjen 2 ganger etter 1 kilometer fordi maskinen - møllen slo seg av .... men det gjorde ingenting altså, men jeg har sånn negative tanker i hjernen som jeg aldri blir helt kvitt. Og noen ganger så klarer jeg å gå rundt å være positiv tross det, men i dag er jeg rett og slett sint!.  Har dere slike dager... der dere begynner å tenke over alt dere ikke har fått til i livet, ting dere er sint for.. oppgitt over..som man føler er ødeleggende osv osv. Men okey ... skal forsøke å tenke mer positivt... men i dag følte jeg meg nedtrykkt inni hodet... 

Endret av Mina1
Skrevet
7 minutter siden, Mina1 skrev:

I dag har jeg en sånn dag. Føler meg ganske misserabel, og at livet står på hode. Må bare få det ut!. 

Men hvordan skal man tenke når man føler det sånn: jo man skal forsøke å finne det positive. Og ikke sitte å gnåle over alt som har gått galt i livet osv. 

Hvordan gripe fatt i seg selv når man føler det slik: jo jeg kom meg ut å trente.  Løp 5 km på 24 minutter etter at jeg måtte starte om igjen 2 ganger etter 1 kilometer fordi maskinen - møllen slo seg av .... men det gjorde ingenting altså, men jeg har sånn negative tanker i hjernen som jeg aldri blir helt kvitt. Og noen ganger så klarer jeg å gå rundt å være positiv tross det, men i dag er jeg rett og slett sint!.  Har dere slike dager... der dere begynner å tenke over alt dere ikke har fått til i livet, ting dere er sint for.. oppgitt over..som man føler er ødeleggende osv osv. Men okey ... skal forsøke å tenke mer positivt... men i dag følte jeg meg nedtrykkt inni hodet... 

Man skal bare godta at man har en dårlig dag, og satse på at det blir likare i morra.

Noe sånt.

Skrevet
1 minutt siden, gråstein skrev:

Man skal bare godta at man har en dårlig dag, og satse på at det blir likare i morra.

Noe sånt.

Det er sant. Ja det som er vondt er at jeg har ting som sitter i meg som jeg aldri glemmer, og som gjør at jeg ikke orker å gjøre det jeg ønsker å gjøre. Og på noen dager så blir jeg sint for det. I dag er jeg rett og slett sint. Men jeg har mye bra i livet, og det hjalp å bare skrive dette her, og få det ut. Det hjalp. Ble gladere etter å ha gitt meg selv en pose potetskruer og en cola, etter en treningsrunde på treningssenteret :) . Nekter å la negative tanker ødelegge lørdagen min. Og det hjalp å bare skrive dette her! Få sagt det! . 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...