AnonymBruker Skrevet 28. januar 2018 Skrevet 28. januar 2018 Jeg syns det er så vanskelig å sette ord på følelser. Jeg har et veldig tungt press over brystet hele tiden. Som en indre spenning og uro som alltid er der i varierende styrke. Samtidig som jeg er veldig øm i kroppen. Har hatt det slik så langt bak i tid jeg kan huske. Føler det selv med max dose antidepressiva. Hva er denne følelsene egentlig. Skuffelse, sorg, rastløshet, håpløshet,manglende evne til begeistring, at hjertet har blitt « nummen « på en måte eller kjedsomhet? . Føler at i psykiatrien finnes bare ordene depresjon og angst. Noen som opplever det samme.? Anonymkode: 05ef5...11c 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2018 Skrevet 28. januar 2018 Alle de ordene du nevner brukes ofte i psykiatrien. Manglende evne til begeistring kan være del av det en kaller anhedoni. Hva det er hos deg, kan kun du finne ut (i samarbeid med en behandler). Anonymkode: e2b81...6ad 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.