Gå til innhold

Det er så lett å gi råd når man ikke har opplevd det samme..

Anbefalte innlegg

Skrevet
6 minutter siden, Mina1 skrev:

Er ikke det noe i dette?

Det er lettere å gi råd til andre enn å følge de samme rådene selv.. 

Anonymkode: 534a3...aa4

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det er lettere å gi råd til andre enn å følge de samme rådene selv.. 

Anonymkode: 534a3...aa4

Det mener jeg og :) . Jeg kan selv sitte å vite hvordan jeg skulle rådet alle som var i de situasjoner som jeg har opplevd dersom det var andre som sto i de. Det er ironien i det... at man sitter der med samme råd selv.. men klarer man å følge dem om man står i de selv? Det er vanskelig det :) 

Skrevet
18 minutter siden, Mina1 skrev:

Er ikke det noe i dette?

Tja, på den andre siden ...hva vet du om hva andre har opplevd?

Anonymkode: 5214e...d05

Skrevet (endret)
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tja, på den andre siden ...hva vet du om hva andre har opplevd?

Ingenting, men jeg kan gi råd selv om jeg ikke har opplevd nøyaktig det samme :) .Men jeg kunne hatt problemer å følge rådene mine selv, om jeg sto i situasjonen for først da kunne jeg egentlig kjenne på meg vedkommende sin situasjon.  

Endret av Mina1
Skrevet
2 minutter siden, Mina1 skrev:

Ingenting, men jeg kan gi råd selv om jeg ikke har opplevd nøyaktig det samme :) .Men jeg kunne hatt problemer å følge rådene mine selv, om jeg sto i situasjonen for først da kunne jeg egentlig kjenne på meg vedkommende sin situasjon.  

Da tolket jeg deg feil. Trodde du mente at det var så altfor lett for andre å gi svar på situasjoner de ikke selv har opplevd.

Skrevet (endret)
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da tolket jeg deg feil. Trodde du mente at det var så altfor lett for andre å gi svar på situasjoner de ikke selv har opplevd.

Det og :) Begge deler. Det er lett å gi råd til folk som har opplevd noe annet enn meg. Det er lett for meg å gi råd til andre som står i helt andre situasjoner enn jeg noensinne har stått i osv. Var slik jeg mener det. Dette mener jeg generellt på forumet. Og faktisk det finnes sjelden et fasitsvar. Meninger kan også være veldig ulike. Og synspunkter inkludert. 

Men et forum er sånn. Det er jo slik det skal være. Man lærer, hører og forsøker å forstå hvordan folk tenker på sett og vis :) . 

Altså man vet jo ikke hva andre har opplevd, men vi har alle ulike opplevelser i livet. Noen har opplevd mer av lykke på den måten, andre på den, og noen på den. Samme med ulykkelige omstendighet osv. 

Endret av Mina1
Nicklusheletida
Skrevet
1 time siden, Mina1 skrev:

Er ikke det noe i dette?

Hvordan kan du vite av de ikke har opplevd det samme ? 

Det er ikke sikkert de som har opplevd det samme , noe lignende eller verre, har lyst til å legge ut alle detaljer, slik du gjør :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...