Gå til innhold

Hva er dere redde for, admin?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor er det ikke lov til å spørre om medisiner? Alle som skriver her skriver vi jo det vi skriver og spør om på eget ansvar. Dere har jo ikke ansvar for oss brukere, eller hvordan tenker dere i forhold til det hele? Jeg synes bare det er så synd om enda flere brukere forsvinner fra dol :( 

Anonymkode: 46373...e67

Skrevet (endret)
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor er det ikke lov til å spørre om medisiner? Alle som skriver her skriver vi jo det vi skriver og spør om på eget ansvar. Dere har jo ikke ansvar for oss brukere, eller hvordan tenker dere i forhold til det hele? Jeg synes bare det er så synd om enda flere brukere forsvinner fra dol :( 

Anonymkode: 46373...e67

Fordi vi ikke har en fagperson lenger som kan svare eller ha kontroll. Akkurat dette med medisiner og konkrete råd forstår jeg, alt det andre forstår jeg ikke. De er uansett ikke like hysteriske som de var rett før jul/beg. av januar og det er positivt.

Endret av XbellaX
Skrevet
2 minutter siden, XbellaX skrev:

Fordi vi ikke har en fagperson lenger som kan svare eller ha kontroll. Akkurat dette med medisiner og konkrete råd forstår jeg, alt det andre forstår jeg ikke. De er uansett ikke like hysteriske som de var rett før jul/beg. av januar og det er positivt.

NHD var gull verdt - men han svarte jo ikke på alle tråder. 

Jeg synes moderator bør moderere seg selv litt ifht noen av de stengte trådene. 

Skrevet

Jeg har ikke fulgt helt med. Hvordan har de blitt mer hysteriske (sett bort fra medisindelen)? 

Anonymkode: 41301...cc1

Skrevet

Jeg ser ikke på moderatorene som hysteriske ellers på forumet. Jeg har skrevet mye om min følelsessituasjon som går i berg og dalbane men de har aldri laget noe problematikk ut av det . Men vi er jo mange som skriver om det vi sliter med psykisk her inne. Så selv om min situasjon er en situasjon så er det også andre som sliter med en annen situasjon osv. Men det med medisinbruk forstår jeg at moderatorene må slå ned på med tanke på feile råd osv. ..  Jeg synes ikke at moderatorene er strenge. 

Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har ikke fulgt helt med. Hvordan har de blitt mer hysteriske (sett bort fra medisindelen)? 

Anonymkode: 41301...cc1

Det ble slettet noen tråder ang. selvmord for noen uker siden, jeg antar det er det det siktes til. Men slik har det jo vært i mange år.

Skrevet
1 minutt siden, Lillemus skrev:

Det ble slettet noen tråder ang. selvmord for noen uker siden, jeg antar det er det det siktes til. Men slik har det jo vært i mange år.

Ikke sletting/stenging i den grad som for noen uker siden. De har uansett roet seg noe og det er veldig bra.

Skrevet
5 timer siden, Mina1 skrev:

Jeg ser ikke på moderatorene som hysteriske ellers på forumet. Jeg har skrevet mye om min følelsessituasjon som går i berg og dalbane men de har aldri laget noe problematikk ut av det . Men vi er jo mange som skriver om det vi sliter med psykisk her inne. Så selv om min situasjon er en situasjon så er det også andre som sliter med en annen situasjon osv. Men det med medisinbruk forstår jeg at moderatorene må slå ned på med tanke på feile råd osv. ..  Jeg synes ikke at moderatorene er strenge. 

"Så selv om min situasjon er en situasjon så er det også andre som sliter med en annen situasjon?" Her var det ikke helt enkelt å få tak i det du mener :-)

Jeg tror det var rundt juletider dise endringene kom. For de som nærmest kun er på psykiatriforumet har det vært umulig å ikke oppleve dem. Som nevnt har det roet seg og en forklaring ble gitt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...