Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei jeg bruker Synfase og har brukt det i flere år. Jeg glemte å ta p-pillen en dag og valgte å ikke ta pillen igjen når jeg innså at jeg hadde glemt den, men heller velge å få mensen ettersom jeg ikke hadde hatt det på en stund fordi jeg hopper over. Det vil si at jeg ikke har gått på p-piller på 7 dager og har når begynt igjen på pillene ettersom menstruasjonen er ferdig. Har lest om Synfase at dersom man glemmer en pille og det går mer enn 36 timer så må man bruke annen prevensjon de neste 14 dagene for å være sikret i forhold til graviditet. Men siden jeg valgte å få mensen istedenfor å fortsette på pillene, gjelder da denne perioden som en menstruasjon eller at jeg har glemt pille? Jeg ønsker å vite om jeg er sikret eller om jeg må bruke annen prevensjon i 14 dager fra nå av.. Litt vanskelig spørsmål kanskje men jeg håper det ga mening og at jeg får svar på dette. Er greit å vite dersom det evt skulle skje igjen :-)

Anonymkode: 8167a...e14

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/439518-bruk-av-synfase/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...