stjernestøv Skrevet 6. februar 2018 Skrevet 6. februar 2018 Jeg har jo bare pleid å tatt det om kvelden for å sove, men nå skrev psykiateren opp til 3 piller om dagen ved behov? Går det an å bruke seroquel for å roe seg om dagen? Personlig tror jeg han trenger en ferie, at han surrer. Det er snakk om 25 mg. 0 Siter
ISW Skrevet 6. februar 2018 Skrevet 6. februar 2018 Helt generelt: Man kan bruke Seroquel til å roe seg, uavhengig av når på døgnet det er. 1 Siter
Gjest franklyscarlet Skrevet 6. februar 2018 Skrevet 6. februar 2018 (endret) Stjernestøv: fikk noe ro av Latuda? Jeg merker liksom ikke noe til det, men det gjorde jeg på Zyprexa og Seroquel. Ingen sederende effekt på Latuda. Bare spør siden jeg vet du har brukt det, og jeg er helt i oppstartsfasen. Skal også opp i dose. Ikke meningen å dreie saken over på noe helt annet, egentlig :s Endret 6. februar 2018 av franklyscarlet 0 Siter
Gjest Håpeful Skrevet 6. februar 2018 Skrevet 6. februar 2018 Det går som issomethingwrong sier helt ann. Så må du bare føle om det er noe som fungerer for deg eller ikke :-) 0 Siter
stjernestøv Skrevet 7. februar 2018 Forfatter Skrevet 7. februar 2018 12 timer siden, franklyscarlet skrev: Stjernestøv: fikk noe ro av Latuda? Jeg merker liksom ikke noe til det, men det gjorde jeg på Zyprexa og Seroquel. Ingen sederende effekt på Latuda. Bare spør siden jeg vet du har brukt det, og jeg er helt i oppstartsfasen. Skal også opp i dose. Ikke meningen å dreie saken over på noe helt annet, egentlig :s Ble ikke trøtt av latuda, men ble rolig av det. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.