stjernestøv Skrevet 8. februar 2018 Skrevet 8. februar 2018 (endret) Hva syns du om en lege som sier "Det er ikke fysisk, du er..." så vifter han med fingeren rundt hodet. Syns det var frekt! Han henviste min sønn til psykolog for insomni, i dag fikk han avslag men de anbefalte melatonin. Det har min sønn spurt etter, men legen nektet å skrive det ut. Jeg lurer på hva er dette for en lege? Han var også irritert for at min sønn kom så ofte "Vi kan ikke fortsette med dette" sa han. Så skal han igjen i morgen,han snakket med de i luka. Haha det er jo tragikomisk Endret 8. februar 2018 av stjernestøv 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2018 Skrevet 8. februar 2018 12 minutter siden, stjernestøv skrev: Dette er robot legen! Jaja, og sånn går no dagan. Anonymkode: a6577...aa2 0 Siter
Lillemus Skrevet 8. februar 2018 Skrevet 8. februar 2018 1 time siden, stjernestøv skrev: Hva syns du om en lege som sier "Det er ikke fysisk, du er..." så vifter han med fingeren rundt hodet. Syns det var frekt! Han henviste min sønn til psykolog for insomni, i dag fikk han avslag men de anbefalte melatonin. Det har min sønn spurt etter, men legen nektet å skrive det ut. Jeg lurer på hva er dette for en lege? Han var også irritert for at min sønn kom så ofte "Vi kan ikke fortsette med dette" sa han. Så skal han igjen i morgen,han snakket med de i luka. Haha det er jo tragikomisk Høres ut som en lege uten respekt for sine pasienter. (robot er han dog ikke) Kan ikke din sønn bytte fastlege? 0 Siter
stjernestøv Skrevet 8. februar 2018 Forfatter Skrevet 8. februar 2018 9 minutter siden, Lillemus skrev: Høres ut som en lege uten respekt for sine pasienter. (robot er han dog ikke) Kan ikke din sønn bytte fastlege? Ja han er helt på trynet. Jeg sa i dag han måtte spør om å komme til en annen lege, men det gjorde han ikke. Han er vikar for fastlegen vår, han er sykemeldt. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 9. februar 2018 Forfatter Skrevet 9. februar 2018 Hjalp ikke å gå tilbake heller, fikk ikke melatonin. Skulle henvise han på nytt til psykolog For en tosk! 0 Siter
Tuulli Skrevet 9. februar 2018 Skrevet 9. februar 2018 2 minutter siden, stjernestøv skrev: Hjalp ikke å gå tilbake heller, fikk ikke melatonin. Skulle henvise han på nytt til psykolog For en tosk! Det som også er idiotisk er jo at melatonin er helt ufarlig, det er ikke vanedannende sovemedisin, det hadde ikke vært noe problem å skrive en resept i tillegg til å henvise til psykolog... 1 Siter
stjernestøv Skrevet 9. februar 2018 Forfatter Skrevet 9. februar 2018 Akkurat nå, Tuulli skrev: Det som også er idiotisk er jo at melatonin er helt ufarlig, det er ikke vanedannende sovemedisin, det hadde ikke vært noe problem å skrive en resept i tillegg til å henvise til psykolog... Akkurat og de anbefalte jo det fra dps, men neida han her er en tosk. Sønnen min trenger jo søvn, han er midt i utdannelse. Nå hadde han mer å skrive om han og sa legen, sikkert at han tror han er fysisk syk når han ikke er det. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 9. februar 2018 Forfatter Skrevet 9. februar 2018 (endret) 9 minutter siden, usikker skrev: Jeg bestiller Melatonin fra IHerb... Er det fra usa? Går det gjennom tollen? Og hvor mange mg bruker du? Endret 9. februar 2018 av stjernestøv 0 Siter
usikker Skrevet 9. februar 2018 Skrevet 9. februar 2018 Kjøper 5 mg. Er ikke blitt stoppet noen gang. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 9. februar 2018 Forfatter Skrevet 9. februar 2018 Akkurat nå, usikker skrev: Kjøper 5 mg. Er ikke blitt stoppet noen gang. Ok. Får bestille derfra da. Bestiller du to pakker av gangen? Og tar det lang tid før det kommer? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2018 Skrevet 9. februar 2018 26 minutter siden, stjernestøv skrev: Ok. Får bestille derfra da. Bestiller du to pakker av gangen? Og tar det lang tid før det kommer? Ulovlig ja. Blir det stoppet i tollen blir det destruert og du får bot. Anonymkode: a6577...aa2 0 Siter
Pallida Skrevet 9. februar 2018 Skrevet 9. februar 2018 24 minutter siden, stjernestøv skrev: Ok. Får bestille derfra da. Bestiller du to pakker av gangen? Og tar det lang tid før det kommer? Er det ikke andre leger på legekontoret dere bruker? Din sønn bør da vitterlig kunne få resept på melatonin, nærmest uansett og i særdeleshet når DPS anbefaler det. For en dust av en lege..! 0 Siter
stjernestøv Skrevet 9. februar 2018 Forfatter Skrevet 9. februar 2018 23 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ulovlig ja. Blir det stoppet i tollen blir det destruert og du får bot. Anonymkode: a6577...aa2 Å herregud. Har bestilt nå 0 Siter
stjernestøv Skrevet 9. februar 2018 Forfatter Skrevet 9. februar 2018 23 minutter siden, Mari- skrev: Er det ikke andre leger på legekontoret dere bruker? Din sønn bør da vitterlig kunne få resept på melatonin, nærmest uansett og i særdeleshet når DPS anbefaler det. For en dust av en lege..! Ja han er en dust! Jo det er andre leger der som han heller burde gått til. Men nå har jeg bestilt melatonin, uff angrer nå. Kan jo bli stoppet i tollen, ble redd. 0 Siter
Pallida Skrevet 9. februar 2018 Skrevet 9. februar 2018 Tror ikke du trenger være så redd. Ser ut til at det verste som kan skje er at du ikke mottar varen. http://www.klikk.no/forum/foreldre/topic/144259035-melatonin-ulovlig-å-kjøpe-fra-utlandet/ Jeg ville uansett byttet lege, om enn midlertidig. Må jo bare gjøre vondt verre for din sønn å bli møtt på den måten. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 9. februar 2018 Forfatter Skrevet 9. februar 2018 14 minutter siden, Mari- skrev: Tror ikke du trenger være så redd. Ser ut til at det verste som kan skje er at du ikke mottar varen. http://www.klikk.no/forum/foreldre/topic/144259035-melatonin-ulovlig-å-kjøpe-fra-utlandet/ Jeg ville uansett byttet lege, om enn midlertidig. Må jo bare gjøre vondt verre for din sønn å bli møtt på den måten. Å det var godt å lese, hadde vært veldig kjedelig å få bot pga det. Ja han får bytte lege, han er rett og slett frekk med sønnen min og vil han ikke vel. Tror han er muslim, kanskje det har noe å si, at han blander religion inn i det? En robot lege! 0 Siter
Pallida Skrevet 9. februar 2018 Skrevet 9. februar 2018 4 minutter siden, stjernestøv skrev: Å det var godt å lese, hadde vært veldig kjedelig å få bot pga det. Ja han får bytte lege, han er rett og slett frekk med sønnen min og vil han ikke vel. Tror han er muslim, kanskje det har noe å si, at han blander religion inn i det? En robot lege! Kan være kulturforskjeller spiller inn, men neppe religion og i hvert fall ikke robotvirksomhet! ;-) Uansett skal alle pasienter møtes med respekt og aller helst relevant behandling, da. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 9. februar 2018 Forfatter Skrevet 9. februar 2018 1 minutt siden, Mari- skrev: Kan være kulturforskjeller spiller inn, men neppe religion og i hvert fall ikke robotvirksomhet! ;-) Uansett skal alle pasienter møtes med respekt og aller helst relevant behandling, da. Ja alle skal møtes med respekt, det er sant. Og få behandling, han her behandler jo ikke folk. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.