Gå til innhold

Pling i hodet.

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hva syns du om en lege som sier "Det er ikke fysisk, du er..." så vifter han med fingeren rundt hodet. Syns det var frekt! Han henviste min sønn til psykolog for insomni, i dag fikk han avslag men de anbefalte melatonin. Det har min sønn spurt etter, men legen nektet å skrive det ut. Jeg lurer på hva er dette for en lege? Han var også irritert for at min sønn kom så ofte "Vi kan ikke fortsette med dette" sa han. Så skal han igjen i morgen,han snakket med de i luka. Haha det er jo tragikomisk :D 

Endret av stjernestøv
Skrevet
12 minutter siden, stjernestøv skrev:

Dette er robot legen!

Jaja, og sånn går no dagan.

Anonymkode: a6577...aa2

Skrevet
1 time siden, stjernestøv skrev:

Hva syns du om en lege som sier "Det er ikke fysisk, du er..." så vifter han med fingeren rundt hodet. Syns det var frekt! Han henviste min sønn til psykolog for insomni, i dag fikk han avslag men de anbefalte melatonin. Det har min sønn spurt etter, men legen nektet å skrive det ut. Jeg lurer på hva er dette for en lege? Han var også irritert for at min sønn kom så ofte "Vi kan ikke fortsette med dette" sa han. Så skal han igjen i morgen,han snakket med de i luka. Haha det er jo tragikomisk :D 

Høres ut som en lege uten respekt for sine pasienter. (robot er han dog ikke) Kan ikke din sønn bytte fastlege?

Skrevet
9 minutter siden, Lillemus skrev:

Høres ut som en lege uten respekt for sine pasienter. (robot er han dog ikke) Kan ikke din sønn bytte fastlege?

Ja han er helt på trynet. Jeg sa i dag han måtte spør om å komme til en annen lege, men det gjorde han ikke. Han er vikar for fastlegen vår, han er sykemeldt. 

Skrevet

Hjalp ikke å gå tilbake heller, fikk ikke melatonin. Skulle henvise han på nytt til psykolog :( For en tosk!

Skrevet
2 minutter siden, stjernestøv skrev:

Hjalp ikke å gå tilbake heller, fikk ikke melatonin. Skulle henvise han på nytt til psykolog :( For en tosk!

Det som også er idiotisk er jo at melatonin er helt ufarlig, det er ikke vanedannende sovemedisin, det hadde ikke vært noe problem å skrive en resept i tillegg til å henvise til psykolog...

Skrevet
Akkurat nå, Tuulli skrev:

Det som også er idiotisk er jo at melatonin er helt ufarlig, det er ikke vanedannende sovemedisin, det hadde ikke vært noe problem å skrive en resept i tillegg til å henvise til psykolog...

Akkurat og de anbefalte jo det fra dps, men neida han her er en tosk. Sønnen min trenger jo søvn, han er midt i utdannelse. Nå hadde han mer å skrive om han og sa legen, sikkert at han tror han er fysisk syk når han ikke er det. 

Skrevet (endret)
9 minutter siden, usikker skrev:

Jeg bestiller Melatonin fra IHerb...

Er det fra usa? Går det gjennom tollen? Og hvor mange mg bruker du?

Endret av stjernestøv
Skrevet
Akkurat nå, usikker skrev:

Kjøper 5 mg. Er ikke blitt stoppet noen gang. 

Ok. Får bestille derfra da. Bestiller du to pakker av gangen? Og tar det lang tid før det kommer?

Skrevet
26 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ok. Får bestille derfra da. Bestiller du to pakker av gangen? Og tar det lang tid før det kommer?

Ulovlig ja. Blir det stoppet i tollen blir det destruert og du får bot.

Skrevet
24 minutter siden, stjernestøv skrev:

Er det ikke andre leger på legekontoret dere bruker? Din sønn bør da vitterlig kunne få resept på melatonin, nærmest uansett og i særdeleshet når DPS anbefaler det.

For en dust av en lege..! 

Skrevet
23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ulovlig ja. Blir det stoppet i tollen blir det destruert og du får bot.

Å herregud. Har bestilt nå :( 

Skrevet
23 minutter siden, Mari- skrev:

Er det ikke andre leger på legekontoret dere bruker? Din sønn bør da vitterlig kunne få resept på melatonin, nærmest uansett og i særdeleshet når DPS anbefaler det.

For en dust av en lege..! 

Ja han er en dust! Jo det er andre leger der som han heller burde gått til. Men nå har jeg bestilt melatonin, uff angrer nå. Kan jo bli stoppet i tollen, ble redd. 

Skrevet
14 minutter siden, Mari- skrev:

Tror ikke du trenger være så redd. Ser ut til at det verste som kan skje er at du ikke mottar varen. 

http://www.klikk.no/forum/foreldre/topic/144259035-melatonin-ulovlig-å-kjøpe-fra-utlandet/

Jeg ville uansett byttet lege, om enn midlertidig. Må jo bare gjøre vondt verre for din sønn å bli møtt på den måten. 

Å det var godt å lese, hadde vært veldig kjedelig å få bot pga det. Ja han får bytte lege, han er rett og slett frekk med sønnen min og vil han ikke vel. Tror han er muslim, kanskje det har noe å si, at han blander religion inn i det? En robot lege!

Skrevet
4 minutter siden, stjernestøv skrev:

Å det var godt å lese, hadde vært veldig kjedelig å få bot pga det. Ja han får bytte lege, han er rett og slett frekk med sønnen min og vil han ikke vel. Tror han er muslim, kanskje det har noe å si, at han blander religion inn i det? En robot lege!

Kan være kulturforskjeller spiller inn, men neppe religion og i hvert fall ikke robotvirksomhet! ;-)

Uansett skal alle pasienter møtes med respekt og aller helst relevant behandling, da.

Skrevet
1 minutt siden, Mari- skrev:

Kan være kulturforskjeller spiller inn, men neppe religion og i hvert fall ikke robotvirksomhet! ;-)

Uansett skal alle pasienter møtes med respekt og aller helst relevant behandling, da.

Ja alle skal møtes med respekt, det er sant. Og få behandling, han her behandler jo ikke folk. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...