stjernestøv Skrevet 10. februar 2018 Forfatter Skrevet 10. februar 2018 2 minutter siden, laban skrev: Er det meg du svarer? Jeg kjenner noen leger ja, men jeg skjønner ikke hva du mener med "tilganger". Poenget mitt er at leger selvsagt kan bli syke og sykemeldte, akkurat som andre folk. Men jeg tror ikke legens helsetilstand var utslagsgivende i episoden med stjernestøvs sønn. Nei dette er snakk om en nyutdannet lege som tror han er Gud. 0 Siter
emilie321 Skrevet 10. februar 2018 Skrevet 10. februar 2018 Akkurat nå, stjernestøv skrev: Nei dette er snakk om en nyutdannet lege som tror han er Gud. Ja, det er noen av dem, også av de eldre legene. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 10. februar 2018 Forfatter Skrevet 10. februar 2018 2 minutter siden, emilie321 skrev: Ja, det er noen av dem, også av de eldre legene. Ok. Jeg har best erfaring med de eldre legene, de er mer jordnære og har masse livserfaring. 0 Siter
Gjest Maggie55 Skrevet 11. februar 2018 Skrevet 11. februar 2018 Enkelte mennesker er det bare så veldig synd på. Særlig de blant oss som er så uheldige å bli institusjonaliserte. Men det nok sikkert forskjeller der også.😊 Men at noen leger bare er " dødningehoder" det synes jeg bare. Men klart bare synsing. Det er ofte så forferdelig lite man vet. 0 Siter
Gjest Maggie55 Skrevet 11. februar 2018 Skrevet 11. februar 2018 Jeg tror også at man i våre dager må ta høyde for at det i helsesystemet i dag er veldig mange mennesker som er der på rent ideelt grunnlag som frivillige ufaglærte uten lønn. Kanskje med tanke på opplæring for senere å ha mulighet for å søke seg til en av sykepleier eller behandler-utdanningene.Det virker som det stor mangel på alt i dag og mye er helt avhengig av lokale private initiativ veldig ofte. Og det i seg selv er jo bare prisverdig så lenge det er faglige ressurser som "holder i "pasientbehandlingen og det må man jo bare håpe og tro. At alt er ansvarlig og forsvarlig. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.