Gå til innhold

Pling i hodet.

Anbefalte innlegg

Skrevet
2 minutter siden, laban skrev:

Er det meg du svarer? Jeg kjenner noen leger ja, men jeg skjønner ikke hva du mener med "tilganger". Poenget mitt er at leger selvsagt kan bli syke og sykemeldte, akkurat som andre folk. Men jeg tror ikke legens helsetilstand var utslagsgivende i episoden med stjernestøvs sønn.

Nei dette er snakk om en nyutdannet lege som tror han er Gud. 

Skrevet
Akkurat nå, stjernestøv skrev:

Nei dette er snakk om en nyutdannet lege som tror han er Gud. 

Ja, det er noen av dem, også av de eldre legene.

Skrevet
2 minutter siden, emilie321 skrev:

Ja, det er noen av dem, også av de eldre legene.

Ok. Jeg har best erfaring med de eldre legene, de er mer jordnære og har masse livserfaring. 

Gjest Maggie55
Skrevet

Enkelte mennesker er det bare så veldig synd på. Særlig de blant oss som er så uheldige å bli institusjonaliserte. Men det nok sikkert forskjeller der også.😊

Men at noen leger bare er " dødningehoder" det synes jeg bare. Men klart bare synsing. Det er ofte så forferdelig lite man vet. 

Gjest Maggie55
Skrevet

Jeg tror også at man i våre dager må ta høyde for at det i helsesystemet i dag er veldig mange mennesker som er der på rent ideelt grunnlag som frivillige ufaglærte uten lønn. Kanskje med tanke på opplæring for senere å ha mulighet for å søke seg til en av sykepleier eller behandler-utdanningene.Det virker som det stor mangel på alt i dag og mye er helt avhengig av lokale private initiativ veldig ofte. Og det i seg selv er jo bare prisverdig så lenge det er faglige ressurser som "holder i "pasientbehandlingen og det må man jo bare håpe og tro. At alt er ansvarlig og forsvarlig.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...