stjernestøv Skrevet 13. februar 2018 Skrevet 13. februar 2018 . Er det når man legger seg eller litt før? 0 Siter
emilie321 Skrevet 13. februar 2018 Skrevet 13. februar 2018 Jeg tok en periode circadin, ikke det helt samme, men det er melatonin som virkestoff i den. Jeg måtte ta den en time før jeg skulle legge meg. Jeg ble trøtt og sovnet, men 1 1/2 - 2 timer senere våknet jeg og var lys våken, gjerne litt propell. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 13. februar 2018 Forfatter Skrevet 13. februar 2018 5 minutter siden, emilie321 skrev: Jeg tok en periode circadin, ikke det helt samme, men det er melatonin som virkestoff i den. Jeg måtte ta den en time før jeg skulle legge meg. Jeg ble trøtt og sovnet, men 1 1/2 - 2 timer senere våknet jeg og var lys våken, gjerne litt propell. Ok,får prøve med en time før da å se hvordan det går. 0 Siter
Gjest franklyscarlet Skrevet 13. februar 2018 Skrevet 13. februar 2018 Jeg har fått beskjed om å ta melatonin ca. 1t før leggetid, og kutte ut blått lys denne timen. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.