stjernestøv Skrevet 17. februar 2018 Skrevet 17. februar 2018 Ble så dårlig, det er som noen svir/stråler hjernen min...det kommer som et skudd og jeg svetter til og tar meg til hodet. Det er så ubehagelig og jeg blir redd,så er det som om jeg er dopet. + at jeg ser lys da,føles trangt i halsen. Tok en lyrica nå og håper det hjelpe, fikk det mot angst en gang. Flere som har opplevd lignende? Blir man dopet av angst? 0 Siter
Fionys Skrevet 17. februar 2018 Skrevet 17. februar 2018 Anbefaler deg å snakke med lege for nå driver du med en del selvmedisinering og det er ikke bra. 1 Siter
Trine Skrevet 18. februar 2018 Skrevet 18. februar 2018 Det er nok fordi du har sluttet på AP. Det er ihvertfall bare de gangene du har sluttet, at du har klaget på sånne merkelige opplevelser i hodet. Høres fryktelig ubehagelig ut, men det høres ikke ut som angst. 1 Siter
stjernestøv Skrevet 18. februar 2018 Forfatter Skrevet 18. februar 2018 10 timer siden, Fionys skrev: Anbefaler deg å snakke med lege for nå driver du med en del selvmedisinering og det er ikke bra. Ja har jo fått tilbud om å snakke med lege. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 18. februar 2018 Forfatter Skrevet 18. februar 2018 18 minutter siden, Trine skrev: Det er nok fordi du har sluttet på AP. Det er ihvertfall bare de gangene du har sluttet, at du har klaget på sånne merkelige opplevelser i hodet. Høres fryktelig ubehagelig ut, men det høres ikke ut som angst. Ja det er veldig ubehagelig, og etter jeg hadde spist i går kveld ble det verre. Tror ikke jeg tåler å bli stappmett. 0 Siter
Trine Skrevet 18. februar 2018 Skrevet 18. februar 2018 2 minutter siden, stjernestøv skrev: Ja det er veldig ubehagelig, og etter jeg hadde spist i går kveld ble det verre. Tror ikke jeg tåler å bli stappmett. Det har nok ingenting med stappmett å gjøre. Tåler man ikke å bli stappmett, får man vondt i magen og blir kvalm. 0 Siter
Fionys Skrevet 18. februar 2018 Skrevet 18. februar 2018 7 minutter siden, stjernestøv skrev: Ja har jo fått tilbud om å snakke med lege. Da må du få avtalt tidspunkt slik at du får tatt tak i dette. 0 Siter
Fionys Skrevet 18. februar 2018 Skrevet 18. februar 2018 I tillegg så burde du samle sammen alle gamle medisiner og få levert dem inn, eller du kan spørre om sykepleieren kan gjøre det for deg. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 18. februar 2018 Forfatter Skrevet 18. februar 2018 37 minutter siden, Trine skrev: Det har nok ingenting med stappmett å gjøre. Tåler man ikke å bli stappmett, får man vondt i magen og blir kvalm. Ok. Jeg måtte legge meg ned og tenkte"Hvam gjør dette mot meg". 0 Siter
stjernestøv Skrevet 18. februar 2018 Forfatter Skrevet 18. februar 2018 33 minutter siden, Fionys skrev: I tillegg så burde du samle sammen alle gamle medisiner og få levert dem inn, eller du kan spørre om sykepleieren kan gjøre det for deg. Ja kan jo levere dem inn. 0 Siter
Fionys Skrevet 18. februar 2018 Skrevet 18. februar 2018 Uansett hva som skjer så håper jeg du får hjelp slik at du snart føler deg bedre. Mulig det er verdt å ta ap selv om du synes bivirkningene er grusomme, kanskje bivirkningene er bedre å leve med enn slik du har det nå. Det kan i alle fall være verdt å prøve å tenke litt på den måten. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 18. februar 2018 Forfatter Skrevet 18. februar 2018 1 time siden, Fionys skrev: I tillegg så burde du samle sammen alle gamle medisiner og få levert dem inn, eller du kan spørre om sykepleieren kan gjøre det for deg. Men kan ikke levere inn lyrica, det får jeg for trigeminusnevralgi. Og det hjelper hvis det gjør litt vondt, men ikke hvis det er sterke smerter. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 18. februar 2018 Forfatter Skrevet 18. februar 2018 43 minutter siden, Fionys skrev: Uansett hva som skjer så håper jeg du får hjelp slik at du snart føler deg bedre. Mulig det er verdt å ta ap selv om du synes bivirkningene er grusomme, kanskje bivirkningene er bedre å leve med enn slik du har det nå. Det kan i alle fall være verdt å prøve å tenke litt på den måten. Ja håper jeg får noe mot angsten. Men mer ap tar jeg ikke, tar jo seroquel om kvelden...det får holde. Bivirkningene er jo å gå opp i vekt og bli lat,nå har jeg gått ned over ti kilo. Så mer ap tar jeg ikke. 0 Siter
Trine Skrevet 18. februar 2018 Skrevet 18. februar 2018 10 timer siden, stjernestøv skrev: Ok. Jeg måtte legge meg ned og tenkte"Hvam gjør dette mot meg". Det er hjernen din som gjør dette mot deg, ingen andre. 0 Siter
Gjest Maggie55 Skrevet 19. februar 2018 Skrevet 19. februar 2018 Nei, aldri men for eksempel det å kjøre bil er noe annet. Ellers synes jeg bare det er skummelt hvor mye eventuell kontakt med helsesystemet og eller forvaltningen generelt bare beror på flaks og uflaks.😊 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2018 Skrevet 19. februar 2018 På 2/17/2018 den 20.01, stjernestøv skrev: Ble så dårlig, det er som noen svir/stråler hjernen min...det kommer som et skudd og jeg svetter til og tar meg til hodet. Har opplevd det samme når jeg enten starter eller slutter på medisiner. Det går seg til med tiden til hjelp. Anonymkode: eba62...7b0 0 Siter
stjernestøv Skrevet 19. februar 2018 Forfatter Skrevet 19. februar 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har opplevd det samme når jeg enten starter eller slutter på medisiner. Det går seg til med tiden til hjelp. Anonymkode: eba62...7b0 Ok. Håper det går seg til da. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.