Gå til innhold

Flere som har opplevd å føle seg dopet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ble så dårlig, det er som noen svir/stråler hjernen min...det kommer som et skudd og jeg svetter til og tar meg til hodet. Det er så ubehagelig og jeg blir redd,så er det som om jeg er dopet. + at jeg ser lys da,føles trangt i halsen. Tok en lyrica nå og håper det hjelpe, fikk det mot angst en gang. Flere som har opplevd lignende? Blir man dopet av angst?

Skrevet

Anbefaler deg å snakke med lege for nå driver du med en del selvmedisinering og det er ikke bra.

Skrevet

Det er nok fordi du har sluttet på AP. Det er ihvertfall bare de gangene du har sluttet, at du har klaget på sånne merkelige opplevelser i hodet. Høres fryktelig ubehagelig ut, men det høres ikke ut som angst.

Skrevet
10 timer siden, Fionys skrev:

Anbefaler deg å snakke med lege for nå driver du med en del selvmedisinering og det er ikke bra.

Ja har jo fått tilbud om å snakke med lege. 

Skrevet
18 minutter siden, Trine skrev:

Det er nok fordi du har sluttet på AP. Det er ihvertfall bare de gangene du har sluttet, at du har klaget på sånne merkelige opplevelser i hodet. Høres fryktelig ubehagelig ut, men det høres ikke ut som angst.

Ja det er veldig ubehagelig, og etter jeg hadde spist i går kveld ble det verre. Tror ikke jeg tåler å bli stappmett. 

Skrevet
2 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ja det er veldig ubehagelig, og etter jeg hadde spist i går kveld ble det verre. Tror ikke jeg tåler å bli stappmett. 

Det har nok ingenting med stappmett å gjøre. Tåler man ikke å bli stappmett, får man vondt i magen og blir kvalm.

Skrevet
7 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ja har jo fått tilbud om å snakke med lege. 

Da må du få avtalt tidspunkt slik at du får tatt tak i dette.

Skrevet

I tillegg så burde du samle sammen alle gamle medisiner og få levert dem inn, eller du kan spørre om sykepleieren kan gjøre det for deg.

Skrevet
37 minutter siden, Trine skrev:

Det har nok ingenting med stappmett å gjøre. Tåler man ikke å bli stappmett, får man vondt i magen og blir kvalm.

Ok. Jeg måtte legge meg ned og tenkte"Hvam gjør dette mot meg". 

Skrevet
33 minutter siden, Fionys skrev:

I tillegg så burde du samle sammen alle gamle medisiner og få levert dem inn, eller du kan spørre om sykepleieren kan gjøre det for deg.

Ja kan jo levere dem inn. 

Skrevet

Uansett hva som skjer så håper jeg du får hjelp slik at du snart føler deg bedre. Mulig det er verdt å ta ap selv om du synes bivirkningene er grusomme, kanskje bivirkningene er bedre å leve med enn slik du har det nå. Det kan i alle fall være verdt å prøve å tenke litt på den måten. 

Skrevet
1 time siden, Fionys skrev:

Men kan ikke levere inn lyrica, det får jeg for trigeminusnevralgi. Og det hjelper hvis det gjør litt vondt, men ikke hvis det er sterke smerter. 

Skrevet
43 minutter siden, Fionys skrev:

Uansett hva som skjer så håper jeg du får hjelp slik at du snart føler deg bedre. Mulig det er verdt å ta ap selv om du synes bivirkningene er grusomme, kanskje bivirkningene er bedre å leve med enn slik du har det nå. Det kan i alle fall være verdt å prøve å tenke litt på den måten. 

Ja håper jeg får noe mot angsten. Men mer ap tar jeg ikke, tar jo seroquel om kvelden...det får holde. Bivirkningene er jo å gå opp i vekt og bli lat,nå har jeg gått ned over ti kilo. Så mer ap tar jeg ikke. 

Skrevet
10 timer siden, stjernestøv skrev:

Ok. Jeg måtte legge meg ned og tenkte"Hvam gjør dette mot meg". 

Det er hjernen din som gjør dette mot deg, ingen andre.

Gjest Maggie55
Skrevet

Nei,  aldri men for eksempel det å kjøre bil  er noe annet. Ellers synes jeg bare det er skummelt hvor mye eventuell kontakt med  helsesystemet og eller forvaltningen  generelt bare beror på flaks og uflaks.😊

Skrevet
På 2/17/2018 den 20.01, stjernestøv skrev:

Ble så dårlig, det er som noen svir/stråler hjernen min...det kommer som et skudd og jeg svetter til og tar meg til hodet.

Har opplevd det samme når jeg enten starter eller slutter på medisiner. Det går seg til med tiden til hjelp.

Anonymkode: eba62...7b0

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har opplevd det samme når jeg enten starter eller slutter på medisiner. Det går seg til med tiden til hjelp.

Anonymkode: eba62...7b0

Ok. Håper det går seg til da. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...