Worrisome Plenty Skrevet 17. februar 2018 Del Skrevet 17. februar 2018 Heldigvis skjer det meste om natta. Langrenn ja, Norge er flinke, men så er det ikke så mange andre steder man driver med det heller da. Og med 4000 brukerdoser astma medisin, kan man lure på om det er "innafor".... Langrenn er en nasjonal psykose. Langrenn er ikke gøy... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Worrisome Plenty Skrevet 17. februar 2018 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2018 Føler meg litt utenfor når jeg ikke liker langrenn og curling altså. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 17. februar 2018 Del Skrevet 17. februar 2018 21 minutter siden, Worrysome plenty skrev: Heldigvis skjer det meste om natta. Langrenn ja, Norge er flinke, men så er det ikke så mange andre steder man driver med det heller da. Og med 4000 brukerdoser astma medisin, kan man lure på om det er "innafor".... Langrenn er en nasjonal psykose. Langrenn er ikke gøy... Men heldigvis er det jo ingen som tvinger deg til å sitte og se på. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Xtra Skrevet 17. februar 2018 Del Skrevet 17. februar 2018 Jeg synes det er artig og er imponert over våre flotte sportsmenn og -kvinner på så mange måter 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokormen123 Skrevet 17. februar 2018 Del Skrevet 17. februar 2018 34 minutter siden, Worrysome plenty skrev: Heldigvis skjer det meste om natta. Langrenn ja, Norge er flinke, men så er det ikke så mange andre steder man driver med det heller da. Og med 4000 brukerdoser astma medisin, kan man lure på om det er "innafor".... Langrenn er en nasjonal psykose. Langrenn er ikke gøy... Nei, men det skulle være enkelt å unngå denne gangen, siden verken NRK eller TV2 fikk rettighetene til å sende. Det er masse jeg ikke liker også, men da lar jeg da virkelig bare være å oppsøke det.... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mari Y Skrevet 17. februar 2018 Del Skrevet 17. februar 2018 43 minutter siden, Worrysome plenty skrev: Heldigvis skjer det meste om natta. Langrenn ja, Norge er flinke, men så er det ikke så mange andre steder man driver med det heller da. Og med 4000 brukerdoser astma medisin, kan man lure på om det er "innafor".... Langrenn er en nasjonal psykose. Langrenn er ikke gøy... Liker ikke jeg heller 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
emilie321 Skrevet 17. februar 2018 Del Skrevet 17. februar 2018 Var sportsidiot før, men nå synes jeg det ikke er fullt så gøy lengre. Rett og slett fordi så mange doper seg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trine Skrevet 17. februar 2018 Del Skrevet 17. februar 2018 Jeg liker å gå på ski, men ser ikke gleden med å sitte i sofaen og se på andre gå på ski. Sport på tv er egentlig ganske gørr. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Worrisome Plenty Skrevet 17. februar 2018 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2018 1 time siden, Lillemus skrev: Men heldigvis er det jo ingen som tvinger deg til å sitte og se på. Nei, men det er jo alt folk prater om. Til og med tannlegen tørrprater om langrenn. Jeg bare jatter med, huff gleder meg til det er over. Neida, det er ikke noe stort problem. Bare så rart att "alle" er så gira, når jeg selv gir blanke. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gargamel Skrevet 17. februar 2018 Del Skrevet 17. februar 2018 Følger litt med og synes det er spennende. Tok meg i å holde med Stina Nilsson i dag, må jeg innrømme. Synes Bjørgen har vunnet nok. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 18. februar 2018 Del Skrevet 18. februar 2018 8 timer siden, Gargamel skrev: Følger litt med og synes det er spennende. Tok meg i å holde med Stina Nilsson i dag, må jeg innrømme. Synes Bjørgen har vunnet nok. Unn nå Marit dette da - hun er vel inne i sin siste sesong, sitt siste OL i alle fall, mens Stina er bare 24 år og har mange OL foran seg. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2018 Del Skrevet 19. februar 2018 Ok Anonymkode: 388fa...e41 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
påskelilje Skrevet 19. februar 2018 Del Skrevet 19. februar 2018 Jeg elsker vintersport på TV - og OL er jo knallgøy!!! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariaflyfly Skrevet 19. februar 2018 Del Skrevet 19. februar 2018 29 minutter siden, påskelilje skrev: Jeg elsker vintersport på TV - og OL er jo knallgøy!!! Enig med deg! Jeg er, fritt etter Jokke, av typen som elsker sport, men bare på skjermen, og bare når vi vinner. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mina1 Skrevet 19. februar 2018 Del Skrevet 19. februar 2018 (endret) Jeg følger ikke med på OL i det hele tatt . Tror det er OL nå, men jeg bare ignorerer det . Men jeg mener at de som liker det må få kose seg med det. Endret 19. februar 2018 av Mina1 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Xtra Skrevet 19. februar 2018 Del Skrevet 19. februar 2018 Akkurat nå, mariaflyfly skrev: Enig med deg! Jeg er, fritt etter Jokke, av typen som elsker sport, men bare på skjermen, og bare når vi vinner. "I love sports - I can watch it for hours! " 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Maggie55 Skrevet 19. februar 2018 Del Skrevet 19. februar 2018 Jeg også på grunn av så dårlige erfaringer med skoleidretten mye. Men noe er bare en del av livet tror jeg. Man må bare ta vare på seg sjøl så godt man kan og gi seg godt med tid til å hente seg inn igjen når det en gang er over tror jeg.😊 Sånn blir det når man aldri har fulgt ordentlig med eller heiet på noen spesiell. Min far anbefalte meg alltid sterkt å følge med i fotballen. Men tida strekker ofte ikke til. Alle mennesker har sine utfordringer og kanskje så altfor nok. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Maggie55 Skrevet 20. februar 2018 Del Skrevet 20. februar 2018 Tror veldig mange tenker på alle dopinganklagene og alt som faktisk også er tillatt for å " drive" utøverens til stadig bedre og raskere prestasjoner. Uskylden ved idretten er bare borte når man ser på. Men det ligger ofte masse rot og rykter bak også sikkert. Det riktige bildet er det sikkert ingen som har av idrett. Den som lever får se. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kayia Skrevet 20. februar 2018 Del Skrevet 20. februar 2018 Er dette deg kanskje? https://www.nrk.no/satiriks/mor-fortviler_-_-ma-sta-opp-midt-pa-natten-for-a-klage-pa-at-det-bare-er-ol-pa-tv-1.13912874 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
påskelilje Skrevet 20. februar 2018 Del Skrevet 20. februar 2018 2 minutter siden, Kayia skrev: Er dette deg kanskje? https://www.nrk.no/satiriks/mor-fortviler_-_-ma-sta-opp-midt-pa-natten-for-a-klage-pa-at-det-bare-er-ol-pa-tv-1.13912874 Haha! Utrolig bra 😁😁😁 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.