Gå til innhold

Jeg haaater langrenn! Skiskyting og OL ;)


Worrisome Plenty

Anbefalte innlegg

Gjest Gargamel
På 18.2.2018 den 9.01, Lillemus skrev:

Unn nå Marit dette da - hun er vel inne i sin siste sesong, sitt siste OL i alle fall, mens Stina er bare 24 år og har mange OL foran seg. :) 

Det er jo sant. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Maggie55

 

Ikke akkurat hater men langtfra elsker.

 

Etter en stund blir det å trene godfølelse eller eufori har jeg hørt. Men jeg tror ikke det alltid og uansett stemmer.

Men at noen mennesker kanskje er så mye mere " livskraftige" det er nok kanskje tilfelle.

Ting tar ofte lang lang tid som det meste. Skal vedde for at de fleste av utøverens synes det å være småbarnsforelder er mye vanskeligere enn OL  gull tilogmed og det er jo noe å tenke på for dem som er det.

Veldig hyggelig at dere er her uansett nivå iallefall.😊😊😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maggie55

Men sikkert veldig leit for alle de som ikke er så heldige at de har rikelig med tid og anledning til å se de beste opptakene.Jeg føler jeg har så mye sidesyn at jeg kan forstå det.😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Maggie55

Det er jo ikke så ofte man møter alle storhetene i sitt ess på den annen side.OL blir jo også av mange betraktet som et av verdens beste fredsskapende tiltak. Men ingenting blir vel som OL på Lillehammer for så mange. Jeg har sjøl aldri fått noen interesse for sport igrunnen. Forbinder dette med altfor mye negativt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...