Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Mulig at tråden blir stengt, da det er under Klikk. no. 

Men etter å ha startet der inne. Jeg har ikke sett maken til skittkasting og negativ kritikk på lenge. For det foerste, fordi folk oppretter nesten rene mobbe-traader under anonyme brukernavn. Andre igjen driver å henger seg på hverandre. Kritiserer alt hva hvordan jeg skriver til å forsoeke å drite meg ut. Jeg er ikke den eneste. De lagde en sånn traad om 'alle gaerningene', der inne, der de snakket om andre brukere. I tillegg oppretter man traader som 'kan dere ikke kaste ut Hu dere'. Og folk bare henger på hverandre enda mer. Er det liksom en trend noen brukere der inne har med å henge ut folk? 

F eks: 'Er så goy når hun driter seg ut'. 'Hu dama der er syk i huet' 'spiller du bare dum' 'Er du full?' osv. Ikke at jeg tar meg så naer av det, men dette er skikkelig ukultur. Etter å ha vaert der noen dager, virker det som at det noen der inne som proever å mobbe andre på nett. Det er noe forferdelig lavmaal. 

Så hvilke erfaringer har dere når det kommer til foreldre. net? 

Endret av Mari Y
Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/440712-foreldre-net/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...