Gå til innhold

Noen hengte ut navnet mitt på et chatteforum..

Anbefalte innlegg

Gjest Mina1

Hele navnet mitt ble hengt ut på et chatteforum som jeg var på. Håper ingen kjente så det. Vedkommende skrev at alle som ville kunne kontakte meg på Facebook og ga min facebookadresse. Forstår ikke hvem som kan gjøre sånnt. Noen som forstår motivet til folk med å holde på sånn?  Hva vil de oppnå? . Jeg ble så sur altså  

Endret av Mina1

Fortsetter under...

AnonymBruker
7 minutter siden, Mina1 skrev:

Hele navnet mitt ble hengt ut på et chatteforum som jeg var på. Håper ingen kjente så det. Vedkommende skrev at alle som ville kunne kontakte meg på Facebook og ga min facebookadresse. Forstår ikke hvem som kan gjøre sånnt. Noen som forstår motivet til folk med å holde på sånn?  Hva vil de oppnå? . Jeg ble så sur altså  

Var det ex'en da?

Anonymkode: a93aa...824

AnonymBruker
29 minutter siden, Mina1 skrev:

Ok

Anonymkode: b6dbb...b62

30 minutter siden, Mina1 skrev:

Jeg har vært på DOL på årsvis og innom på Kvinneguiden innimellom - dette har jeg aldri sett praktisert noensinne. Hva tror du selv er årsaken? 

59 minutter siden, Mina1 skrev:

Jeg tror du boer kontakte forumet ang dette eller politiet. 

Men mye dumme folk på nett også. Dessverre er det der man moeter idiotene. Og hold deg unna Anonymforum om du ikke vil bli nedrent av slitsomme sladrekjerringer og dramaqueens, som bare hakker på alt du sier og gjoer. Bare til tips. 

8 timer siden, Mina1 skrev:

Ta kontakt med de som har det forumet, be dem slette dette og drit i å være der inne.

Annonse

Gjest Mina1
9 timer siden, Kayia skrev:

Jeg har vært på DOL på årsvis og innom på Kvinneguiden innimellom - dette har jeg aldri sett praktisert noensinne. Hva tror du selv er årsaken? 

Aldri sett dette på DOL. Er tydeligvis noen som ikke kan oppføre seg som gjør det. Verste er at jeg vet ikke hvem det er. Ingen har "et motiv" til å gjøre det heller. Fikk helt vondt i magen, men jeg passet på at vennelisten min ble usynlig fra utsiden slik at de ikke begynner å plage venner av meg osv. Jeg har ikke en anelse om hvem som gjorde det. Tydeligvis en som ikke eier folkeskikk!. Å slenge ut fornavnet mitt, og etternavnet er å gå for langt. Jeg heter ikke hva som helst, og har et navn som ikke er vanlig. Hadde jeg hatt et navn som var helt vanlig som mange heter, så behøvde det ikke å være myntet mot meg. Men her var det helt klart myntet rett mot meg. Forstår ikke hva noen vil oppnå med å gjøre slikt.. Bare for å plage... ? Makan for en oppførsel!. Det er borte nå, men var ganske irriterende til plage. Og spesiellt ubehagelig at jeg ikke vet hvem som gjør det. 

Min eks skrev usannheter om meg på nett også, ikke moro.

Selv vet jeg ikke hvor han skrev det, men datteren min hadde sett det og viste meg akkurat det han skrev. Jeg valgte å overse det. De som tror det han skrev får bare tro det. Har funnet ut at enkelte tror det de vil, uansett hvor mye jeg hadde forklart.  

AnonymBruker
1 time siden, Mina1 skrev:

Aldri sett dette på DOL. Er tydeligvis noen som ikke kan oppføre seg som gjør det. Verste er at jeg vet ikke hvem det er. Ingen har "et motiv" til å gjøre det heller. Fikk helt vondt i magen, men jeg passet på at vennelisten min ble usynlig fra utsiden slik at de ikke begynner å plage venner av meg osv. Jeg har ikke en anelse om hvem som gjorde det. Tydeligvis en som ikke eier folkeskikk!. Å slenge ut fornavnet mitt, og etternavnet er å gå for langt. Jeg heter ikke hva som helst, og har et navn som ikke er vanlig. Hadde jeg hatt et navn som var helt vanlig som mange heter, så behøvde det ikke å være myntet mot meg. Men her var det helt klart myntet rett mot meg. Forstår ikke hva noen vil oppnå med å gjøre slikt.. Bare for å plage... ? Makan for en oppførsel!. Det er borte nå, men var ganske irriterende til plage. Og spesiellt ubehagelig at jeg ikke vet hvem som gjør det. 

Det må jo være noen som vet hvem du er. Og siden du er anonym, må det være en som kjenner deg igjen på innholdet. Så hvem kan det være da?

Anonymkode: a93aa...824

Gjest Gargamel
12 timer siden, Mina1 skrev:

Er det den samme episoden du skrev om en gang for lenge siden eller har det skjedd på nytt? 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...