Gå til innhold

Noen homofile som kan svare meg?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Dette er kjempedumt å spørre om, men saken er at jeg har blitt veldig tiltrukket av en som er homofil. Jeg er heterofil og kvinne. Jeg føler han ser på meg med litt lange blikk og prøver å imponere meg på en måte. Det kan jo hende han er bifil?

det jeg lurer på: 

kan en homofil bli tiltrukket av kvinner i svært sjeldne tilfeller, er d mulig?

kan en som er homofil egentlig være bifil, men kaller seg kun homofil pga av stigma? 

June 23

Anonymkode: 87435...458

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/441333-noen-homofile-som-kan-svare-meg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Dette er kjempedumt å spørre om, men saken er at jeg har blitt veldig tiltrukket av en som er homofil. Jeg er heterofil og kvinne. Jeg føler han ser på meg med litt lange blikk og prøver å imponere meg på en måte. Det kan jo hende han er bifil?

det jeg lurer på: 

kan en homofil bli tiltrukket av kvinner i svært sjeldne tilfeller, er d mulig?

kan en som er homofil egentlig være bifil, men kaller seg kun homofil pga av stigma? 

June 23

Synes homofile at kvinner kan være sexy??

AnonymBruker
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Synes homofile at kvinner kan være sexy??

Ja selvsagt. Uansett legning kan man finne et menneske sexy. Men når fyren sier han er homofil så forsøk å respekter det.

Anonymkode: d1727...2ce

AnonymBruker
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ja selvsagt. Uansett legning kan man finne et menneske sexy. Men når fyren sier han er homofil så forsøk å respekter det.

Jo jeg respekterer selvfølgelig det, men tenkte bare om han eventuelt var bifil🙃

AnonymBruker
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jo jeg respekterer selvfølgelig det, men tenkte bare om han eventuelt var bifil🙃

Det kan jo være du er bifil? At du burde legge deg etter jenter i stedet? :-)

AnonymBruker
34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det kan jo være du er bifil? At du burde legge deg etter jenter i stedet? :-)

Hehe , tok den. En tankevekker faktisk :) Må bare godta at drømmemannen er homo:)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...