Gå til innhold

Mallorca Palma / Barcelona?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Noen som har vært i noen av disse byene. Hvilke anbefaler du? :) . 

Anonymkode: 98bde...70f

Jeg har vært i begge, de er veldig ulike og dekker helt ulike behov. Hva liker du å gjøre når du er på ferie? Hvor mye folk liker du ha rundt deg? Liker du utflukter, eller vil du helst bare bade og sole deg? Er du komfortabel med å leie bil for å se deg omkring? Hvor viktig er god mat for at ferien skal bli fin? :)

19 minutter siden, Kayia skrev:

Jeg har vært i begge, de er veldig ulike og dekker helt ulike behov. Hva liker du å gjøre når du er på ferie? Hvor mye folk liker du ha rundt deg? Liker du utflukter, eller vil du helst bare bade og sole deg? Er du komfortabel med å leie bil for å se deg omkring? Hvor viktig er god mat for at ferien skal bli fin? :)

Enig i alt bortsett fra siste - fantastisk mat er det begge steder 😊

AnonymBruker
2 timer siden, Kayia skrev:

Liker å gå i en by å se, og shoppe. Se historie. Liker å ha en strand nær meg. God mat er viktig. Jeg leier ikke bil. Hvilke by anbefaler du av de to da? :) 

Annonse

AnonymBruker
9 timer siden, Kayia skrev:

Barcelona :) 

Jeg bestillte flybiletter til Palma Mallorca.   Men jeg har ikke bil, og skal bare være der i fem dager. Det står at flybussene stopper rett utenfor hotellet. Jeg tenkte at Palma Mallorca er roligere enn Barcelona. Stemmer det, eller var valget dumt? :) 

AnonymBruker
16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Palma er en fantastisk flott badeby 

Anonymkode: 5aa12...0c0

Jeg synes den ser ut til å være det. Den virker roligere enn Barcelona. Men jeg vet ikke om jeg gjorde et dumt valg nå. Har ikke sertfikat, men det går flybusser til hotellet. Hotellet ligger 400 meter fra sentrum. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...